🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25191.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

پلیس فدرال آمریکا بدون کمک اپل دو دستگاه آیفون 11 را قفل گشایی کرد

حتما خاطرتان هست که در سال ۲۰۱۶ اپل درخواست دادگاهی مبنی بر کمک به وزارت دادگستری آمریکا و قفل گشایی آیفون متعلق به یکی از تیراندازان سن برناردینو را نپذیرفت؟ در آن زمان FBI موفق ...

حتما خاطرتان هست که در سال - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر چناران استان خراسان - ۲۰۱۶ اپل درخواست دادگاهی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر چناران استان خراسان - مبنی بر کمک به وزارت دادگستری آمریکا و قفل گشایی آیفون متعلق به یکی از تیراندازان سن برناردینو را نپذیرفت؟ در آن زمان FBI موفق شد که نهایتا بدون کمک اپل به اطلاعات درون - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر چناران استان خراسان - آن آیفون دست پیدا کند. حالا چهار سال از آن اتفاق می گذرد و ظاهرا FBI بار دیگر به این موفقیت دست پیدا کرده است.

براساس - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر چناران استان خراسان - گزارش بلومبرگ و فوربس این نهاد با موفقیت نسل فعلی آیفون در دو پرونده جدید را قفل گشایی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر چناران استان خراسان - کرده است.

در مورد اول FBI توانسته یک دستگاه آیفون 11 متعلق به Lev Parnas دستیار رودی جولیانی (وکیل ترامپ) را قفل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر چناران استان خراسان - گشایی کند که ظاهرا برای تحقیق در مورد رقیب ترامپ دولت اکراین را تحت فشار قرار داده بود.

پرونده دوم نیز به آیفون 11 پرو مکس متعلق - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر چناران استان خراسان - به باریس علی کاچ مربوط می شود؛ فردی که ظاهرا با دروغ گفتن به ماموران پلیس - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر چناران استان خراسان - فدرال سعی داشته برادر مجرم خود را از آمریکا فراری دهد.

اما حتی بعد از این موفقیت ها برای نفوذ به مکانیزم های امنیتی آیفون مقامات مجری قانون در آمریکا امیدوارند که با همراهی اپل به روش ساده تری برای دستیابی به اطلاعات آیفون های مجرمین دست پیدا کنند. هفته گذشته ویلیام بار دادستان کل آمریکا از اپل درخواست کرد که به بازرسان برای دستیابی به محتوای موجود در دو دستگاه آیفون متعلق به تیراندازی که در یک پایگاه نیروی دریایی به روی مردم آتش گشوده بود، کمک کند.

اپل اما بار دیگر بر مواضع خود پافشاری کرد و از ارائه اطلاعات به پلیس خودداری نمود. جالب است بدانید که پیش از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر چناران استان خراسان - ارائه درخواست به اپل این فرد به خاطر تیراندازی به مردم به تروریسم محکوم شده بود اما اپل باز هم تسلیم نشد و اعلام کرد که نمی خواهد با ایجاد درب پشتی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر چناران استان خراسان - در محصولاتش - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر چناران استان خراسان - حریم خصوصی کاربران را نقض کند و چنین کاری همه کاربران را در خطر قرار می دهد.

اما FBI چطور آیفون ها قفل گشایی می کند؟

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر چناران استان خراسان

مقامات پلیس آمریکا در گذشته اعلام کرده اند - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر چناران استان خراسان - که برای این منظور از محصولات شرکت هایی نظیر Grayshift استفاده می کنند که ۱۵ هزار دلار قیمت دارد. آنها حتی در گذشته دست به دامن شرکت دیگری به نام Cellebrite شدند و با - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر چناران استان خراسان - پرداخت هزینه گزاف به این کمپانی قفل آیفون مورد نظرشان را شکستند.

در واقع علت اینکه FBI همچنان از اپل درخواست می کند که خودش دستیابی به اطلاعات درون آیفون ها را برایش ممکن کند نیز همین است؛ اینکه بدون کمک اپل باید هزاران دلار صرف این کار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone