🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25202.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

با ویومیترا آشنا شوید؛ ربات انسان نمای هند برای سفرهای فضایی

هند از ربات انسان نمای خود با نام ویومیترا (Vyommitra) رونمایی کرد. این ربات پیش از انجام اولین مأموریت فضایی سرنشین دار هند در سال 2021، به فضا ارسال می شود. ربات انسانی نمای ویومیترا ...

هند از ربات انسان نمای خود با نام ویومیترا (Vyommitra) رونمایی کرد. این ربات پیش از انجام اولین مأموریت فضایی سرنشین دار هند در سال 2021، به فضا ارسال می شود.

ربات انسانی نمای ویومیترا توانایی فشردن دکمه ها، صحبت کردن با فضانوردان و نظارت بر سیستم های فضاپیما را داشته و اواخر سال جاری میلادی و اواسط سال آینده به فضا خواهد رفت. ویومیترا، ترکیبی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از معادل سانسکریت کلمات «فضا» و «دوست» است.

سازمان پژوهش های فضایی هند (ISRO) قصد دارد با ارسال ربات مذکور به فضا، تأثیرات سفر فضایی روی بدن انسان را مشاهده کرده و سپس مأموریت سرنشین دار را با فضاپیمای گاگانیان (Gaganyaan) انجام دهد.

«K. Sivan» رییس سازمان پژوهش های فضایی هند از انتخاب چهار فضانورد برای مأموریت گاگانیان - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خبر داد. - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این چهار نفر اواخر ماه جاری میلادی برای تمرینات 11 ماهه به روسیه سفر خواهند کرد و پس از اتمام این دوره، تمرینات خود را در هند ادامه خواهند داد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان

سال گذشته میلادی برای سازمان پژوهش های فضایی هند خوش یمن نبود. هند امیدوار بود با مأموریت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - چاندرایان 2 پس از آمریکا، شوروی و چین به چهارمین کشوری تبدیل شود که موفق به فرود ماه نشین بر سطح - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - قمر زمین می شود.

اوضاع آنطور - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که هندی ها برنامه ریزی کرده بودند پیش نرفت و ماه نشین ویکرام روی سطح ماه سقوط کرد. البته هندی ها تسلیم نشدند و بازگشت خود را به ماه با مأموریت چاندرایان 3 اعلام کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone