🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25201.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

جدیدترین رندرهای خانواده گلکسی S20 سامسونگ منتشر شدند

جدیدترین رندرهای گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا پرچمداران جدید سامسونگ را از زوایای جدید و در رنگ های متنوع نمایش می دهند. بر اساس گزارش سایت 91Mobiles، گلکسی ...

جدیدترین رندرهای گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا پرچمداران جدید سامسونگ را از زوایای جدید و در رنگ های متنوع نمایش می دهند.

بر اساس گزارش سایت 91Mobiles، گلکسی اس 20 و مدل پلاس نمایشگر 2.5D داشته - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - و لبه های نمایشگر مدل اولترا خمیده خواهد بود. در تصویر زیر گلکسی اس 20 در رنگ آبی ابری (Cloud Blue) نمایش داده می شود:

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان

اولین بار به این رنگ در خبر قاب های - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - رسمی خانواده گلکسی اس 20 اشاره شد که در آن بسیاری از قاب ها با رنگ آبی آسمانی (Sky Blue) لیست شده بودند. با توجه به رندرها سامسونگ قصد دارد برای اولین بار پرچمدارانش را با پوشش مات روانه بازار کند. نکته دیگر اینکه به نظر می رسد دکمه Bixby برای همیشه حذف شده است.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان

گلکسی اس 20 پلاس دوربین چهارگانه دارد و همانطور که در تصویر فوق می توان دید، ماژول دوربین آن نسبت به مدل پایه پهن تر شده. رنگی که در این عکس دیده می شود، خاکستری - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - کیهانی (Cosmic Gray) نام دارد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان

برای اولین بار می توان شمایل گلکسی اس 20 اولترا را به خوبی دید. - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - این مدل - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - دوربین پریسکوپی هم دارد و اگر دقت کنیم عبارت «Space Zoom 100X» روی ماژول دوربین حک شده. این عبارت به احتمال زیاد به سنسور 108 مگاپیکسلی اشاره می کند که از بزرگنمایی دیجیتال 100 برابری برخوردار است.

در این گزارش نوشته شده که گلکسی اس 20 اولترا از نمایشگر 6.9 اینچی امولد اینفینیتی-او (Infinity-O) با رزولوشن +QHD و نسبت تصویر 20:9 بهره می برد. صفحه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - نمایش از نرخ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - رفرش 120 هرتزی پشتیبانی کرده و دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان

گلکسی اس 20 اولترا از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی کرده و قلب تپنده‌اش چیپست اسنپدراگون 865 یا اگزینوس 990 است. گزارش مورد بحث مدعی شده این مدل در بالاترین مشخصات سخت افزاری رم 16 گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - و حافظه داخلی 512 گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - خواهد داشت و از باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان

پیش بینی می شود این گوشی از دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی، دوربین 48 مگاپیکسلی تله فوتو، سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دوربین زمان پرواز (ToF) بهره مند باشد. مدل اولترا دوربین پریسکوپی با بزرگنمایی دیجیتال 100 برابری هم خواهد داشت ولی در حال حاضر معلوم نیست چند مگاپیکسل - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اصفهان استان اصفهان - است.

طبق شایعات گلکسی اس 20 اولترا با قیمت تقریبی 1491 دلار (برای مدل 128 گیگابایتی یا 256 گیگابایتی) و 1712 دلار برای مدل 512 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone