🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25204.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

پرداخت پول به هنرپیشه ها برای شرکت در تجمع اعتراضی مقابل دادگاه مدیر مالی هواوی

روز دوشنبه این هفته جمعیتی دوازده نفری بیرون از ساختمان دادگاهی در ونکوور کانادا، یعنی جایی که منگ وانژو مدیر ارشد مالی هواوی محاکمه می شد دست به تجمع اعتراضی زدند تا مانع از استرداد ...

روز دوشنبه این هفته جمعیتی دوازده نفری بیرون از - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جویبار استان مازندران - ساختمان دادگاهی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جویبار استان مازندران - در ونکوور کانادا، یعنی جایی که منگ وانژو مدیر ارشد مالی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جویبار استان مازندران - هواوی محاکمه می شد دست به تجمع اعتراضی زدند تا مانع از استرداد وی به آمریکا به خاطر دور زدن تحریم های این کشور علیه ایران شوند. حالا این افراد تایید کرده اند که برای حضور در تجمع - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جویبار استان مازندران - پول گرفته بودند.

این معترضان دست نوشته هایی با عباراتی چون «منگ را آزاد کنید» و «ترامپ دست از آزار ما بردار» در دست داشتند اما طولی نکشید که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جویبار استان مازندران - مشخص شد همه آنها بازیگر بوده اند و در ازای دریافت ۱۰۰ دلار کانادا پذیرفته بودند برای مدت دو ساعت در این نمایش حضور پیدا کنند.

جولیا هک استف (از هنرپیشه های شناخته شده در کانادا) یکی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جویبار استان مازندران - از شرکت کنندگان در این تجمع نیز - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جویبار استان مازندران - در پستی فیسبوکی این اقدام را «کلاهبرداری کثیف ارزان» خواند که باعث شد با سیلی از - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جویبار استان مازندران - پیام های نفرت انگیز از سوی هوادارانش در فضای آنلاین روبرو شود.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جویبار استان مازندران
جولیا هک استف

این هنرپیشه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جویبار استان مازندران - کانادایی همچنین مدعی شد که به بهانه شرکت در صحنه فیلم برداری به محل دادگاه کشیده شده بود اما وقتی به موقعیت رسید متوجه شد که باید در یک تجمع واقعی حضور پیدا کند.

او در ادامه چنین اظهار داشت:

احساس می کنم سرم کلاه رفته، از من سوءاستفاده شده، به شدت عصبانی و ناراحت هستم و احساساتی را تجربه میکنم که عبارتی برای توصیف شان پیدا نمی کنم. مشخص - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جویبار استان مازندران - نبود - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جویبار استان مازندران - که چه کسی آن بازیگرها را استخدام کرده است.

یکی از سخنگویان هواوی در همین رابطه به آسوشیتدپرس گفت که شرکت متبوعش نقشی در این اتفاق نداشته است. سفارت چین در اتاوا نیز از اظهار نظر در این باره خودداری - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جویبار استان مازندران - کرده است.

کن بونسان یکی دیگر از معترضان توضیحاتی مشابه به هنرپیشه کانادایی را در این باره ارائه کرد و گفت که اصلا نمی دانسته چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

وی ضمن اینکه اعلام داشت اطلاعی در مورد خانم ونگ و پرونده حقوقی اش نداشته اظهار داشت:

واقعا شرمنده و متاسف هستم.

این خبر در حالی منتشر می شود که وکلای دولت کانادا در سومین روز رسیدگی به این پرونده خواستار استرداد خانم ونگ به آمریکا شدند چراکه او را به خاطر کلاهبرداری و نه به خاطر نقض تحریم های آمریکا علیه ایران گناهکار می دانند.

تیم حقوقی خانم ونگ نیز از سوی مدعی هستند خانم ونگ در دام تلاش های آمریکا برای استفاده از پیمانی افتاده که این کشور با کانادا به امضا رسانده و هدف از آن جلوگیری از نقض تحریم های آمریکا علیه ایران است.

وکلای حقوقی دادستان کل کانادا که به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جویبار استان مازندران - نیابت از وزارت دادگستری آمریکا در فرایند دادرسی حضور دارند برای آنکه موفق به دریافت حکم استرداد خانم منگ شوند باید ثابت کنند که اتهامات آمریکا علیه منگ به مثابه ارتکاب جرم در کاناداست.

اما خانم منگ نیز همواره بر بیگناهی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جویبار استان مازندران - خود تاکید داشته و مدعی است اقداماتش در خاک کانادا جرم محسوب نمی شوند. گفتنی است در زمان دستگیری خانم منگ کانادا هیچ تحریمی را - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جویبار استان مازندران - علیه ایران وضع نکرده بود. فرایند دادرسی به پرونده مدیر مالی هواوی فردا خاتمه می یابد اما انتظار نمی رود که حکم نهایی به این زودی ها اعلام گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone