🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25185.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ساعت هوشمند گارمین تاکتیکس دلتا برای کماندوها رونمایی شد

نسل چهارم ساعت هوشمند گارمین تاکتیکس دلتا (Garmin Tactix Delta)، جدیدترین عضو خانواده ساعت های هوشمند جان سخت شرکت گارمین محسوب شده و جالب ترین ویژگی های آن کلید قطع اضطراری و حالت مخفی کاری ...

نسل چهارم ساعت هوشمند گارمین تاکتیکس دلتا (Garmin Tactix Delta)، جدیدترین عضو خانواده ساعت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - های هوشمند جان سخت شرکت گارمین محسوب شده و جالب ترین ویژگی های آن - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کلید قطع اضطراری و حالت مخفی کاری هستند.

ساعت هوشمند گارمین تاکتیکس دلتا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از نمایشگر 1.4 اینچی با رزولوشن 280x280 پیکسل برخوردار بوده و به لطف بهره مندی از فناوری - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - Transfelctive، زیر نور خورشید نیز خواناست. باتری این ساعت تا 21 روز شارژدهی دارد که با فعال کردن حالت Battery Saver تا 80 روز دوام می آورد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان

یکی از جالب ترین ویژگی های این ساعت، دکمه قطع اضطراری یا Kill Switch است. به کمک این دکمه تمامی اطلاعات حافظه داخلی ساعت پس از اتمام شمارش معکوس پاک می شوند. بنابراین کاربر می تواند در مواقع اضطراری و امنیتی، به کمک این دکمه تمامی داده های ساعت را پاک کند.

حالت مخفی کاری یا Stealth Mode نیز تقریباً شبیه حالت هواپیما بوده و تمامی اتصالات و ردیابی ساعت را قطع می کند. به کمک این قابلیت، سیستم GPS - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و اشتراک گذاری داده های آن متوقف شده و تمام راه های ارتباطی قطع می شوند.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان

ساعت هوشمند مورد بحث توانایی ذخیره 2 هزار آهنگ را - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - داشته و از Garmin pay و استاندارد نظامی MIL-STD-810 پشتیبانی می کند. علاوه بر این به کمک GPS دوگانه امکان تعیین - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دو مختصات جداگانه وجود - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دارد. حالت Jumpmaster نیز به چتربازان کمک می کند تا به مقصد برسند.

ساعت هوشمند گارمین تاکتیکس دلتا از هم اکنون با قیمت 900 دلار به بازار عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone