🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25187.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت 250 میلیون سابقه بخش امور مشتریان را لو داد

مایکروسافت 250 میلیون سابقه بخش پشتیبانی و خدمات، شامل صحبت هایی که کارمندان این شرکت با مشتریان بین سال های 2005 تا 2019 انجام داده بودند را لو داد. «Bob Diachenko» محقق امنیتی و شرکت ...

مایکروسافت 250 میلیون سابقه بخش پشتیبانی و خدمات، شامل صحبت هایی که کارمندان این شرکت با مشتریان بین سال - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مازندران استان مازندران - های 2005 تا 2019 - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مازندران استان مازندران - انجام داده بودند را لو داد.

«Bob Diachenko» محقق امنیتی و شرکت Comparitech این آسیب پذیری را 29 دسامبر سال گذشته کشف کردند. مایکروسافت این آسیب پذیری را دو روز بعد رفع کرد - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مازندران استان مازندران - و دلیل آن را پیکربندی اشتباه در یکی از دیتابیس های مشتریان اعلام کرد. غول نرم افزاری مدعی شده هیچ گونه شواهدی مبنی بر سوء استفاده از داده های کاربران پیدا نکرده است.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مازندران استان مازندران

روی دیتابیس آسیب پذیر گفتگوهای کارمندان مایکروسافت با مشتریان - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مازندران استان مازندران - سراسر دنیا از سال 2005 ذخیره شده بوده که به گفته شرکت - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مازندران استان مازندران - امنیتی Comparitech هیچ پسوردی نداشته است.

مایکروسافت می گوید قسمت اعظم داده های لو رفته شامل اطلاعات اصلاح شده هستند که هکرها نمی توانند از آنها استفاده کنند. ولی شرکت Comparitech می گوید برخی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مازندران استان مازندران - اطلاعات شامل ایمیل و آدرس IP در فایل متنی ذخیره شده بودند و هکرها می توانند با استفاده از آنها خود را جای کارمندان مایکروسافت جا زده و کاربران را به سایت های فیشینگ منتقل کنند.

مایکروسافت پس از این رخداد در قوانین امنیتی داخلی خود بازبینی خواهد کرد و ابزارهایی را توسعه خواهد داد که به طور اتوماتیک اطلاعات حساس را اصلاح می کنند. علاوه بر این در صورت وقوع خطا در پیکربندی دیتابیس ها، کارمندان را سریع تر و در ابعاد گسترده تر در جریان قرار خواهد داد.

این دومین حادثه ای است که در سال 2019 برای بخش خدمات و پشتیبانی غول نرم افزاری رخ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مازندران استان مازندران - می دهد. آوریل 2019 هکرها با استفاده از اطلاعات کارمندان این شرکت به ایمیل برخی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مازندران استان مازندران - از مشتریان حمله کردند. کارمندان مایکروسافت دسترسی بالایی به اطلاعات مشتریان دارند، به همین دلیل طعمه خوبی برای - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مازندران استان مازندران - هکرها هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهیمن نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** لباسشویی بهی 618 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone