🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  3. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  5. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44924.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کشف 8000 باگ امنیتی در تجهیزات پزشکی که جان بیماران را به خطر می اندازند

هرچه بیشتر در عصر ارتباطات پیش می رویم، بیشتر در معرض خطرات ناشی از ایرادات نرم افزاری و حملات سایبری قرار می گیریم. این تهدیدات حتی شامل تجهیزات پزشکی و درمانی نیز می شوند و ...

هرچه بیشتر در عصر ارتباطات پیش می رویم، بیشتر در معرض خطرات ناشی از ایرادات نرم افزاری و حملات سایبری قرار می گیریم. این تهدیدات - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حتی شامل تجهیزات پزشکی و درمانی نیز می - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شوند و به تازگی مشخص شده که ابزارهای حیاتی و مهمی مانند پمپ های انسولین و ضربان سازها (که از طریق جراحی در بدن جاسازی می شوند) نیز در مقابل نفوذ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هکرها آسیب پذیر هستند.

طی پژوهشی که شرکت امنیتی «WhiteScope» نیز در آن شرکت داشت، ضربان ساز ها و دستگاه های شوک الکتریکی تولید شده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توسط 4 کمپانی مختلف، به علاوه ابزارهای کنترل و نگهداری آنها مورد بررسی قرار گرفت و در کمال تعجب، 8000 آسیب پذیری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مختلف در کُد های نرم افزاری این تجهیزات یافت شد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی
دستگاه شوک الکتریکی

محققان در هر چهار اکوسیستم ایرادات بزرگی پیدا کردند، از جمله اینکه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نرم افزارهای موجود همگی قدیمی بوده و اطلاعات خصوصی سلامت کاربران را بدون رمزگذاری ذخیره می کنند. همچنین هیچکدام از ابزارهای مورد بحث هنگام اتصال به دستگاه های کنترل و مشاهده مربوط، درخواست نام کاربری و گذرواژه نکرده و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اصالت کاربر را بررسی نمی کنند.

باج افزار واناکرای تجهیزات پزشکی را هم مورد حمله قرار داده بود

حساسیت موجود در این زمینه پس از شیوع باج افزار «WannaCry» افزایش چشمگیری داشته چرا که طی این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حملات، علاوه بر کامپیوترهای موجود در بیمارستان های انگلستان، برای نخستین بار تجهیزات پزشکی نیز مورد حمله قرار گرفتند. تجهیزات مذکور که محصول کمپانی «Bayer» هستند، برای تزریق مواد مخصوص به بدن بیماران قبل از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تصویربردای MRI مورد استفاده قرار می گیرند.

البته خطر ابزار پزشکی شخصی هک شده، بسیار بیشتر از تجهیزات بیمارستانی است و می - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تواند مستقیماً جان بیمار را به خطر بیاندازد. محققان حوزه امنیت سایبری در گذشته هشدارهای جدی در این رابطه داده بودند به طوری که در سال - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 2013، هکری به نام «بارنابی جک» ادعا کرد می تواند کنترل یک ضربان ساز را از فاصله 15 متری در اختیار گرفته و شوک الکتریکی مرگباری را توسط دستگاه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تولید کند.

تا کنون هیچ موردی از حمله هکرها به ابزار کمک پزشکی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شخصی گزارش نشده است

با اینکه اکثر وسایل کمک پزشکی شخصی قدیمی بوده و نرم افزارهای به روزی ندارند، تا کنون هیچ خبری مبنی بر نفوذ به این ابزار و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به خطر افتادن سلامتی بیماران توسط هکرها منتشر نشده است. البته به اعتقاد FDA - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - (سازمان غذا - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و دارو آمریکا) و سایر آژانس های سلامتی، در آینده ای نه چندان دور ممکن است - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شاهد سوءاستفاده از آسیب پذیری های نرم افزاری موجود در ابزار پزشکی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باشیم.

از همین رو سازمان مذکور اخیراً هشداری منتشر کرده که به امکان هک شدن وسایل پزشکی، و ارسال سیگنال های خطرناک توسط هکرها - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای تولید شوک های مرگبار اشاره دارد. کمپانی «Johnson & Johnson» نیز پاییز گذشته به مشتریان خود اعلام کرده بود که دستگاه های تولیدی این شرکت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دچار نقص امنیتی بوده، و هکرها می توانند از این طریق دوز های - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بالایی از انسولین را وارد بدن بیماران کنند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی
پمپ انسولین

هرچه بر تعداد ابزارهای پزشکی که توانایی برقراری ارتباط بی سیم دارند افزوده می شود، خطر نفوذ هکرها نیز بیشتر و جدی تر خواهد شد. در تحقیق مستقلی که موسسه «Ponemon» در ابعاد وسیع تری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - انجام داده، مشخص شد فقط 17 درصد تولید کنندگان تجهیزات پزشکی در راستای افزایش ایمنی تولیدات خود گام برداشته اند.

خوشبختانه این شرکت ها با استخدام متخصصین امنیت سایبری، و استفاده از هکرهای کلاه سفید برای کشف آسیب پذیری ها، در حال تلاش برای افزایش ایمنی ابزارهای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کمک پزشکی خود هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone