🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31621.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

فساد اداری کارکنان زیان ۱۵۰ میلیون دلاری برای DJI در پی داشت

شرکت چینی DJI اخیرا رسیدگی به پرونده کلاهبرداری تعدادی از کارکنانش را آغاز کرده و آنطور که برخی صاحب نظران گفته اند فاش شدن جزئیات مربوط به این فساد اداری میتواند زیانی بالغ بر ۱۵۰ ...

شرکت چینی DJI اخیرا رسیدگی به پرونده کلاهبرداری تعدادی از کارکنانش را آغاز کرده و آنطور که برخی صاحب نظران گفته اند فاش شدن جزئیات مربوط به این فساد اداری میتواند زیانی بالغ بر ۱۵۰ میلیون دلار را برای بزرگ ترین شرکت سازنده پهپاد دنیا در پی داشته باشد.

DJI که بعد از بررسی های داخلی به این کلاهبرداری و فساد اداری پی برده در این رابطه اعلام نموده، چندین کارمند مرتبط با این پرونده را که برای منافع شخصی خود قطعات را با قیمتی بالاتر به مشتریان فروخته اند اخراج کرده است و اداره پلیس محلی را هم در جریان این اتفاق قرار داده. این سازنده پهپاد همچنان مشغول بررسی پرونده کلاهبرداری هایی است که به گفته سخنگوی آن ابعاد وسیعی دارند و مبالغ هنگفتی را شامل می شوند. این شرکت ابدا اعلام نکرده که چه تعداد از کارکنانش در پرونده کلاهبرداری اخیر دست داشته اند.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر محمودآباد استان مازندران

این شرکت چینی هم اکنون ۱۴ هزار نیروی انسانی در سراسر دنیا دارد و پیشتاز - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر محمودآباد استان مازندران - تولید پهپادهای تجاری است. علاوه بر این، طبق آمارها سه چهارم از کل - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر محمودآباد استان مازندران - بازار این محصولات را هم به خود اختصاص داده است.

DJI سه چهارم از کل بازار پهپاد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر محمودآباد استان مازندران - دنیا را به خود - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر محمودآباد استان مازندران - اختصاص داده است

هونگ یانگژین سخنگوی این شرکت ضمن تایید مبلغ خسارت گفت:

ما در حال برداشتن گام هایی هستیم تا مکانیزم های کنترلی داخلی مان را تقویت کنیم و برای همین کانال های ارتباطی محرمانه ای را هم با کارکنان خود ایجاد کرده ایم تا از آنها برای دریافت و ارسال گزارش های محرمانه و ناشناس پیرامون موارد نقض قوانین استفاده کنیم. ما - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر محمودآباد استان مازندران - همچنان به بررسی شرایط به وجود آمده ادامه می دهیم و مشغول همکاری با نهادهای قانونی در این رابطه هستیم.

DJI در سال های اخیر رشد خوبی را در این بازار نسبتا جدید تجربه کرده. پهپادهای این شرکت برای مقاصد مختلفی از جمله کشاورزی و بازرسی به بازار عرضه می شوند و در حالی که رقبای آن درسراسر جهان با پهپادهای ارزان قیمت خود بازار را پر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر محمودآباد استان مازندران - کرده اند پهپاد Mavic 2 این کمپانی چینی ۱۹۹۹ دلار قیمت گذاری شده و برای صنعتی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر محمودآباد استان مازندران - توسعه یافته که حدودا ۴.۵ میلیارد دلار ارزش دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone