🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41569.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپل در حال تحقیق روی بند ساعتی است که به صورت خودکار با مچ کاربر تنظیم می شود

اپل روز گذشته پتنتی را ثبت کرد که شامل طرح هایی برای بندهای اپل واچ است و با استفاده از یک سازوکار کششی یکپارچه امکان تنظیم خودکار این بندها بر اساس مچ کاربر را فراهم ...

اپل روز گذشته پتنتی را ثبت کرد که شامل طرح هایی برای بندهای اپل واچ است و با استفاده از یک سازوکار کششی یکپارچه امکان تنظیم خودکار این بندها بر اساس مچ کاربر را فراهم می کند.

در این پتنت طرح هایی برای استفاده از این سیستم توضیح داده شده که ممکن است در آینده ای نه چندان دور جایگزین گیره های آهنربایی و نوار چسب شوند.تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربیاین پتنت که «تنظیم تناسب داینامیک برای دستگاه های الکترونیکی پوشیدنی» نام دارد با اشاره به دست و پاگیر بودن بندهای فعلی شروع شده و به احتمال عدم تناسب آنها با سایز مچ برخی کاربران می پردازد.

درادامه تاکید شده که این عدم تناسب نه تنها برای کاربر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ناخوشایند است بلکه می تواند روی حساسیت سنسورهای بیومتریک تاثیر گذاشته و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از دقت آنها بکاهد. از طرف دیگر این مشکلات در طول تمرین از طریق تحرک و عرق کردن تشدید - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می شوند.تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربیدر بخش بعدی با استفاده از مکانیزم های کششی داخلی که به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - صورت خودکار یا در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - صورت تمایل کاربر تنظیم می - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شوند، راه حل های برای این مشکل ارائه شده است. این را ه حل ها شامل سیم های دارای حافظه، سیستم چرخشی داخلی، کیسه های آب یا گاز، عناصر جمع شونده و حتی بخش های گسترش پذیر است.

مطابق معمول در پتنت ها به تاریخ معرفی این محصولات اشاره نشده اما - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مشخص است که این طرح ها به بندهای اپل واچ مرتبط می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone