🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28069.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نقشه نمایشگاه کتاب به مسیریاب «بلد» اضافه شد

مسیریاب «بلد» همزمان با برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  اپلیکیشن خود را به روز رسانی کرد. در جدیدترین نسخه بلد اطلاعاتی از این نمایشگاه  وجود دارد که می تواند به بازدیدکنندگان برای گشت ...

مسیریاب «بلد» همزمان با برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  اپلیکیشن خود را به روز رسانی کرد. در جدیدترین نسخه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - بلد اطلاعاتی از این نمایشگاه  وجود دارد که - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - می تواند به بازدیدکنندگان برای گشت و گذاری سریع‌تر و دقیق‌تر کمک کند.

به گفته «کیهان اصغری» معاون - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - مهندس مسیریاب بلد اطلاعات نمایشگاه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - یک روز قبل به آنها ارسال شده و برخی اطلاعات توسط نیروهای این مسیریاب تکمیل شده‌ است.

معاون مهندس مسیریاب - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - بلد در پاسخ به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - این سوال دیجیاتو که همکاری بلد با نمایشگاه کتاب تا چه اندازه بوده و آیا در آینده شاهد ادامه همکاری با سایر نمایشگاه‌ها خواهیم بود، پاسخ داد:

«ما آماده همکاری با تمامی متولیان نمایشگاه‌ها و نمایش نقشه آنها در بلد هستیم. منتها نمی‌توان پیش‌بینی کرد این قبیل همکاری‌ها تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد.»

ناقص بودن اطلاعات محیطی در سطح نمایشگاه کتاب امسال موضوعی‌ست که بسیاری از کاربران به آن اعتراض کردند. اصغری در این باره توضیح داد که اطلاعات نمایشگاه یک روز قبل از برگزاری آن به بلد داده شد تا در برنامه قرار گیرد:

«زمانی که اطلاعات نمایشگاه را به ما ارسال کردند، اطلاعات بسیار ناقص بود و به همین دلیل نیروهای بلد در نمایشگاه حاضر شدند و بخشی از اطلاعات توسط ما تکمیل شد.»

اینطور که اصغری می‌گوید در حال حاضر اطلاعاتی مانند جانمایی غرفه‌ها، ناشران در نقشه وجود دارد، همچنین کاربران می‌توانند اطلاعات کتاب را وارد کرده تا محل فروش کتاب مشخص شود.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان

گفتنی‌ست سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب امسال از ۴ تا ۱۴ اریبهشت ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود. راه‌های ارتباطی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - به در شمالی نمایشگاه مترو مصلی و اتوبان رسالت و همچنین مسیر دسترسی به در جنوبی مصلی از طریق در جنوبی و خیابان شهید بهشتی امکان پذیر است.

همچنین سه پارکینگ در اطراف نمایشگاه وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند از آنها - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - استفاده کنند. نکته مهم دیگر آنکه مصلی بزرگ تهران در محدوده طرح زوج و فرد قرار دارد و البته در ایام تعطیل، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - طرح وجود ندارد و در ایام غیر تعطیل، از ساعت ١٩ به بعد طرح زوج و فرد برداشته می‌شود. با این حال بهتر است تا - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - افراد از وسایل نقلیه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - عمومی مانند مترو و بی‌آر‌تی برای بازدید از نمایشگاه استفاده کنند.

- تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر همتا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با احترام، مشکل رایجی که برای لباسشویی هایسنس WFER1014VA وجود دارد، عدم خروج آب از ماشین لباسشویی در هنگام عملیات شستشو است. این مشکل ممکن است به دلیل چند علت مختلفی از جمله لوله خروجی آب هنگام شستشو ناکارآمد شده، قطعه دروازه خروجی آب خراب شده، بروز خراشیدگی یا قطعی در سیم های الکتریکی و یا خرابی موتور و ... پیش آید.

به منظور تعمیر این مشکل باید یک تعمیرکار مجرب را به منزل خود دعوت کنید. برای این منظور، می توانید با مراجعه به نزدیکترین فروشگاه قطعات یدکی هایسنس در شهر گلپایگان، آدرس خود را به آن ها بدهید و توصیه یا معرفی یک تعمیرکار مجرب را بخواهید. همچنین، شما می توانید از موتور جستجوی گوگل استفاده کرده و با جستجوی "تعمیرکار لباسشویی هایسنس در شهر گلپایگان"، لیستی از تعمیرکاران این شهر را ببینید و تعمیرات لازم را انجام دهند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone