🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28054.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا در پی ایجاد یک رمزارز اختصاصی است

سامسونگ بعد از ارائه کیف پول مجازی در گلکسی اس 10 ظاهرا در حال توسعه یک شبکه بلاکچین و توکن رمزارز است. وب سایت Coindesk به نقل از یک منبع ناشناس مرتبط با این پروژه مدعی شده بخش ...

سامسونگ بعد از ارائه کیف پول - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مجازی در گلکسی اس 10 ظاهرا در حال توسعه یک شبکه بلاکچین و توکن رمزارز است.

وب سایت Coindesk به نقل از یک منبع ناشناس مرتبط با این پروژه مدعی شده بخش اختصاصی بلاکچین کمپانی کره ای به دنبال ارائه رمزارزی به نام Samsung Coin است، اما هنوز مسیر دقیقی برای این برنامه مشخص نشده است.

به نظر می رسد رمزارز سامسونگ بر پایه اتریوم توسعه داده خواهد شد. اتریوم پلتفرمی ست که توسعه توکن رمزارز های اختصاصی را به سادگی ممکن می سازد، بنابراین احتمالا سیستم بلاکچین مورد استفاده در گلکسی اس 10، مقدمه ای - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برای عرضه پول مجازی سامسونگ باشد.

 

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

در مورد اینکه آیا  Samsung Coin برای عموم در دسترس خواهد بود یا اینکه فقط بر - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - روی یک بستر خصوصی بلاک چین اجرا خواهد شد، اطلاع دقیقی در دست نیست. اما منبع این خبر گفته که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - احتمالا این سیستم ترکیبی از بلاکچین خصوصی و عمومی یا همان هایبرید (hybrid) باشد. همچنین منبع مذکور ادعا کرده که سامسونگ حدود یک سال گذشته در حال کار بر روی این پروژه بوده است.

البته سامسونگ تا به حال کار روی این پروژه را رد یا تایید نکرده است، اما با توجه به رویکردی که این شرکت در پشتیبانی از رمز ارزها در پیش گرفته و قابلیت های جدیدی که در گوشی پرچمدار خود گنجانده، به نظر می رسد عرضه یک رمزارز اختصاصی چندان هم دور از ذهن نباشد.

علاوه بر این، سامسونگ اخیرا یک سرمایه گذاری 4 میلیون دلاری روی کیف پول ZenGo برای اسمارت فون ها انجام - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - داده و همین مساله تاکید سامسونگ بر روی حرکت همه جانبه به سمت رمزارزها را نشان می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone