🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28083.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هواوی اولین ماژول 5G جهان را برای صنعت خودرو معرفی کرد

شرکت هواوی از اولین ماژول ارتباطی 5G برای استفاده در صنعت خودرو پرده برداری کرد. این ماژول MH5000 نام داشته و بر اساس چیپ Balong 5000 5G که ژانویه گذشته معرفی شد، ساخته شده است. ...

شرکت هواوی از اولین ماژول ارتباطی 5G - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرند زنجان استان زنجان - برای استفاده در صنعت خودرو پرده برداری کرد. این ماژول MH5000 نام داشته و بر اساس چیپ Balong 5000 5G که ژانویه گذشته معرفی شد، ساخته شده است.

به گفته مقامات هواوی ماژول 5G مذکور "یک محصول ارتباطی مهم برای حمل و نقل با اتومبیل های هوشمند آینده بوده و صنعت خودرو را به عصر 5G ارتقا خواهد داد."

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرند زنجان استان زنجان

غول تکنولوژی چینی در نظر دارد با استفاده از ماژول جدید خود، فناوری 5G - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرند زنجان استان زنجان - را از نیمه دوم امسال به صنعت خودرو بیاورد. پیش بینی می شود این فناوری افق های جدیدی را برای - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرند زنجان استان زنجان - اتومبیل های متصل بهم ترسیم کند.

پیش تر هواوی از طریق امضای قرارداد و همکاری با چند خودروساز چینی از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرند زنجان استان زنجان - جمله FAW، دانگ فنگ و چانگان تست هایی را روی تکنولوژی های مدرن برای خودروهای متصل بهم انجام داده است.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرند زنجان استان زنجان

احتمالا می دانید که هواوی از چند سال پیش تحقیقات گسترده ای را در زمینه فناوری خودران آغاز کرده است. سال گذشته این کمپانی با معرفی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرند زنجان استان زنجان - یک دستگاه DS 7 Crossback که به پلتفرم OceanConnect IoT مجهز شده بود، توجهات زیادی را جلب کرد.

این پلتفرم برای خودروهای متصل بهم، خانه ها و شهرهای هوشمند توسعه یافته است. هواوی قول داده پلتفرم - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرند زنجان استان زنجان - مورد بحث ارتباطی بی وقفه و امن بین خودروها و فضای ابری ایجاد خواهد نمود.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرند زنجان استان زنجان

اما با وجود گام های بزرگی که هواوی در راستای 5G برداشته، واشنگتن این فناوری - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرند زنجان استان زنجان - را ابزاری برای جاسوسی چینی ها تلقی می کند. به همین خاطر به نظر می رسد حضور این کمپانی در ایالات متحده با مشکلاتی همراه خواهد بود؛ هر چند چشم - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرند زنجان استان زنجان - بادامی ها تاکنون تمامی اتهامات وارده را رد کرده اند.

گفتنی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرند زنجان استان زنجان - است به غیر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مرند زنجان استان زنجان - از هواوی که علاقه زیادی برای ایفای نقش در آینده صنعت خودرو دارد، شرکت انویدیا (Nvidia) نیز تحقیقاتی را در زمینه فناوری خودران شروع کرده و در حال توسعه نرم افزار و سخت افزار اختصاصی خود است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone