🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28065.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای جدید هواوی پی اسمارت زد دوربین جهنده دستگاه را نشان می‌دهد

هواوی برای عرضه گوشی پی اسمارت جدیدی آماده می‌شود که به دوربین جهنده مجهز شده است. گمان می‌رود این میان‌رده با اسم هواوی پی اسمارت زد شناخته شود. در همین راستا، Mobielkopen رندرهای جدیدی از ...

هواوی برای عرضه گوشی پی اسمارت جدیدی آماده می‌شود که به دوربین جهنده مجهز شده است. گمان می‌رود این میان‌رده با اسم هواوی پی اسمارت زد شناخته شود.

در همین راستا، Mobielkopen رندرهای جدیدی از این گوشی منتشر کرده است. مکانیزم دوربین جهنده میزبان یک لنز جلوی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است. همین اتفاق باعث شده هواوی بتواند گوشی جدیدش را با حاشیه‌های بسیار کمی طراحی کند.

احتمالا این کمپانی اسم Ultra Fullview را برای معرفی نمایشگر پی اسمارت زد استفاده خواهد کرد. قرار - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است با صفحه نمایشی ۶.۵۹ اینچی فول اچ‌دی پلاس با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل طرف باشیم. تراکم این صفحه نمایش ۳۹۱ پیکسل در هر اینچ و نسبت ابعاد نیز ۱۹:۵:۹ خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

مانند پی‌اسمارت ۲۰۱۹ و پی‌اسمارت پلاس ۲۰۱۹ این دستگاه نیز از چیپست کایرین ۷۱۰ استفاده خواهد کرد که این گوشی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را در رده دستگاه‌های میان رده قرار خواهد داد. پی اسمارت زد از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - همچنین با یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی طرف هستیم که می‌تواند برای مدتی طولانی انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین کند.

در پشت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این دستگاه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دوربین دو گانه آن را می‌توان پیدا کرد. گشودگی دیافراگم سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی f/1.8 و این مقدار برای سنسور سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی f/2.4 خواهد بود. در ضمن این رندرها حسگر اثرانگشت گوشی که در پشت آن قرار - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گرفته است را هم - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نشان می‌دهند.

انتظار می‌رود پی اسمارت زد در رنگ‌های آبی، سبز و مشکی با قیمت حدودی ۲۱۰ یورو عرضه شود. در نهایت باید منتظر ماند و دید که هواوی از دوربین جهنده تا چه حدی در گوشی‌های آتی خود استفاده خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone