🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  2. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  4. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  5. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28066.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تلگرام طلایی و هاتگرام از فروشگاه‌های اندرویدی ایرانی حذف خواهند شد؟

از چند روز پیش کاربران برای نصب تلگرام طلایی و هاتگرام از طریق گوگل پلی با مشکل مواجه شدند.بعد از مدتی بررسی‌ها نشان داد که این دو اپلیکیشن در رده بندی مشکوک قرار گرفته‌اند و سرویس Google Play ...

از چند روز پیش کاربران برای نصب تلگرام طلایی و هاتگرام از طریق گوگل پلی با مشکل مواجه شدند.بعد از مدتی بررسی‌ها نشان داد که این دو اپلیکیشن در رده بندی مشکوک قرار گرفته‌اند - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و سرویس Google Play Protect آن را - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ناامن و مضر برای گوشی تشخیص می‌دهد. - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بعد از مشخص شدن این موضوع، گوگل این اپیلیکشن‌ها را از روی گوشی‌ها پاک کرد و حالا این سوال پیش می‌آید که مارکت‌های اندرویدی داخلی در قبال این موضوع چه واکنشی خواهند داشت؟

عصر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دیروز بود که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کافه بازار دو اپلیکیشن طلاگرام (تلگرام طلایی) و هاتگرام را از فروشگاه اندرویدی خود حذف کرد و بعد از ساعاتی دوباره آنها را برای دانلود قرار داد. موضوعی که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به گفته روابط عمومی این مجموعه؛ علت آن به بروزرسانی جدید این دو برنامه برمی‌گردد:

«عصر دیروز این برنامه‌ها با ارائه آپدیتی مشکل خود را با سرویس Google Play Protect حل کرده بودند و برای همین ما دو برنامه را به مجموعه بازگرداندیم ولی در حال حاضر بررسی‌های ما و کاربران نشان می‌دهد که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آپدیت جدید برنامه‌ها نیز با مشکل نصب روبروست. این موضوع تداوم پیدا کرده و مشکل کماکان حل نشده و لذا - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ما این اپلیکیشن‌ها را از کافه بازار حذف کردیم و باید تا حل شدن مشکل آنها صبر کنیم؛ چرا که عملا کارکردی برای کاربران ندارد.»

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان
دیروز برای ساعاتی این دو برنامه از کافه بازار حذف شدند

«وحید رحیمیان» مدیرعامل مجموعه مایکت، دیگر فروشگاه‌ اندرویدی ایرانی نیز با - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - وضع پیش آمده برای دو برنامه هاتگرام و تلگرام طلایی به دیجیاتو می‌گوید:

«در حال حاضر تصمیم جامع و کاملی برای آنها نگرفتیم اما گمان می‌کنم در نهایت باید این برنامه‌ها را حذف کنیم. حضور برنامه‌ای که صرفا منجر به استفاده حجم اینترنت کاربران برای دانلود آن شود ولی قابلیت نصب پیدا نکند، برای مشتریان و خود ما جالب - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نخواهد بود.»

تلگرام طلایی و هاتگرام با کاربران میلیونی که دارند، نسبت به دیگر نسخه‌های جعلی تلگرام بخت و اقبال بیشتری بین کاربران پیدا کردند. این دو برنامه اما - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از زمستان سال گذشته مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان قرار گرفتند و حتی وزارت ارتباطات و مرکز ماهر نیز درباره ناامنی آنها نکاتی را منتشر کرد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان

در روزهای اخیر گوگل این دو برنامه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را برنامه مضر می‌داند و امکان دانلود - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آنها را از گوگل پلی برداشته است. به نظر می‌رسد فروشگاه‌های اندرویدی ایرانی نیز تصمیم دارند تا زمان حل نشدن این مشکل، آنها را از پلتفرم خود حذف کنند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان
نمایندگان مجلس بعد از مطرح شدن این موضوع، بار دیگر خواستار پاسخگویی شفاف پیرامون فعالیت این دو برنامه از وزیر جوان شده‌اند.

گفتنیست با وجود رخداد پیش - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آمده برای این دو برنامه، عده‌ای از کاربران در شبکه‌های اجتماعی آموزش‌هایی برای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - Disable کردن سرویس Google Play Protect را منتشر ساختند تا - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کاربران بتوانند همچنان از دو برنامه تلگرام طلایی و هاتگرام استفاده نمایند؛ راه حلی ناامن که به گفته بسیاری از کارشناسان موجب صدمه رسیدن به بخش نرم افزاری گوشی کاربران خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone