🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28061.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

افزایش چند برابری ظرفیت و سرعت شارژ باتری‌ها با روشی جدید

تیم از محققان دانشگاه کلمبیا با رونمایی از روش جدید پایدارسازی الکترولیت های جامد در فلز لیتیوم، ساخت باتری های قدرتمند حالت جامد را یک قدم به واقعیت نزدیک کردند. باتری های نام آشنای لیتیوم ...

تیم از محققان دانشگاه کلمبیا با رونمایی از روش جدید پایدارسازی الکترولیت های جامد در فلز لیتیوم، ساخت باتری های قدرتمند حالت جامد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - را یک قدم به واقعیت نزدیک کردند.

باتری های نام آشنای لیتیوم یونی امروزه انتخاب اول برای استفاده در اسمارت فون ها و سایر گجت های باتری محور به شمار می آیند. این باتری ها - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - جدای از مزایایی که در اختیار کاربر می گذارند معایبی نیز دارند. برای مثال علاوه بر محدودیت در مقدار توان قابل ذخیره و عمر کوتاه، احتمال آتش گرفتن آنها در صورت درست شارژ نشدن یا آسیب دیدن وجود دارد.

تیم مهندسی دانشگاه کلمبیا، با استفاده از نانو پوشش بور - نیتراید، به فناوری جدیدی برای تولید باتری دست یافتند که امکان ذخیره 10 برابر شارژ بیشتر را نسبت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - به باتری های گرافیتی لیتیوم یون فراهم می کند. علاوه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - بر این الکترولیت های سرامیکی مورد استفاده در این باتری ها قابل اشتعال نبوده و امنیت بیشتری دارند.

موانع - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - توسعه باتری های حالت جامد

ایده باتری های حالت جامد موضوع جدیدی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - نیست اما مشکلاتی مانند مواد مورد نیاز برای ساخت، امنیت طراحی، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - هزینه ساخت و تکنیک های تولید موانعی بر سر راه عملی شدن این ایده بوده اند.

علاوه بر هزینه ساخت، مشکل اصلی تولید باتری های حالت جامد «دندریت» - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - ها هستند. دندریت یک شبکه شبه کریستالی از فلز لیتیوم است که از بخش آند باتری شروع شده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - و می تواند در کل باتری رشد کند. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - این شبکه به خاطر جریان بالای شارژ و دشارژ در باتری رخ می دهد، چرا که یون های موجود در الکترولیت با الکترون ها ترکیب شده و یک لایه جامد لیتیوم تشکیل می دهند.

دندریت شکل گرفته، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - مقدار الکترولیت در دسترس درون باتری را کاهش داده و باعث کم شدن حجم ذخیره ای باتری می شود. بدتر از این، ماده مذکور - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - می تواند از آند به کاتد مسیری تشکیل داده و باعث اتصال کوتاه شدن و آتش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - گرفتن باتری شود.

برای حل این مشکل، باتری های لیتیوم یون متداول از یک مایع الکترولیتی استفاده می کنند و با قرار گرفتن گرافیت در بخش آند نیز پایداری این باتری بیشتر می شود. بنابراین سازندگان باتری های لیتیوم یونی با استفاده از ترفندهایی در ساخت، مواد شیمیایی و مواد سازنده جریان یون ها را محدود کرده و  از شکل گیری دندریت ها جلوگیری می کنند، اما هزینه ای که - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - برای این هدف پرداخته اند، افزایش احتمال اشتعال و کاهش ظرفیت باتری است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان

حل مشکل - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - با تکنولوژی جدید

راه حلی که محققان برای جلوگیری از تشکیل دندریت در باتری های حالت جامد پیشنهاد داده اند، استفاده از یک - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - نانو پوشش بور - نیتراید (BN) به ضخامت 5 تا - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - 10 نانومتر است که فلز لیتیوم را نسبت به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - یون ها ایزوله می کند. این عایق سازی علاوه بر ایجاد مانع در برابر تولید دندریت و اتصال کوتاه باتری، به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - اندازه کافی نازک طراحی شده تا ظرفیت باتری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر زرین شهر استان اصفهان - کاهش پیدا نکند.

با توجه به تکنولوژی مورد استفاده می توان گفت که باتری های حالت جامد تا 6 برابر شارژ سریعتر، ظرفیت بیشتر 2 تا 10 برابری و عمر طولانی تر (تا 10 سال) در اختیار کاربران گجت ها قرار خواهند داد. علاوه بر این مواد سازنده باتری قابل اشتعال نیستند و همین موضوع امنیت استفاده از آن ها را بیشتر می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone