🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  2. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  4. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  5. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28053.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از میان رده اوپو A1k با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی

جدیدترین میان رده اوپو با نمایشگر بزرگ، باتری پرقدرت و قیمت مناسب از راه رسیده است. افشاگران چندی پیش برخی اطلاعات اوپو A1k را لو داده بودند و حالا این گوشی به صورت رسمی معرفی شده است. گوشی ...

جدیدترین میان رده اوپو با نمایشگر بزرگ، باتری پرقدرت و قیمت مناسب از راه رسیده است.

افشاگران چندی پیش برخی اطلاعات اوپو A1k را لو داده بودند و حالا این گوشی به صورت رسمی معرفی شده است. گوشی A1k مدل جدیدی از دستگاه میان رده اوپو A1 است. A1 حدود یک سال قبل با مشخصات مشابه به بازار آمد ولی برای مدل - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - جدید یک بریدگی قطره ای در نظر گرفته شده و به منظور پایینتر نگاه داشتن هزینه ها، سنسور اثر - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - انگشت در آن حذف شده است.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

این گوشی به - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - یک صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن 720*1560 پیکسل و نسبت تصویر 19.5:9 مجهز شده است. این پنل - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با گوریلا گلس 3 محافظت شده و بریدگی قطره ای موجود باعث می شود که 87.4 درصد از بدنه را به خود اختصاص دهد.

A1k از پردازنده - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مدیاتک هلیو پی 22 استفاده می کند و 2 گیگابایت رم با 32 گیگابایت حافظه داخلی، - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سخت افزار گوشی را تکمیل می کنند. اندروید پای با رابط کاربری Color 6.0 به صورت پیش فرض در اختیار کاربر قرار می گیرد.

اسمارت فون جدید اوپو به یک دوربین تکی 8 مگاپیکسلی مجهز شده که از مشخصات اصلی آن می توان به گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و فلش دوگانه LED  اشاره کرد. علاوه بر این، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 نیز برای این تلفن در نظر گرفته شده است.

از دیگر امکانات این گوشی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می توان به قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و یک جک 3.5 میلیمتری هدفون اشاره - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کرد. یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی هم تامین انرژی را بر عهده دارد که با پورت میکرو یو اس بی قابل شارژ است.

اوپو A1k در رنگ های قرمز و مشکی و با قیمت 115 دلار عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone