🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28080.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اینتل در پی فروش یکجای بخش مودم موبایل؛ اپل از خریداران احتمالی

اینتل رسما از رقابت توسعه چیپست های 5G عقب مانده و همین مسئله باعث شده به دنبال فروش بخش تولید مودم تلفن هوشمند خود باشد. این در حالی است که اوایل تابستان گذشته این دو ...

اینتل رسما از رقابت توسعه چیپست های 5G عقب مانده و همین مسئله باعث شده به دنبال فروش بخش تولید مودم تلفن هوشمند خود باشد. این در حالی است که اوایل تابستان گذشته این دو شرکت مذاکراتی شروع کرده بودند که میتوانست منجر به تصاحب بخشی از کسب و کار تولید مودم اینتل توسط اپل شود، اما توافق کوپرتینویی ها - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کامیاران استان کردستان - و کوالکام همه چیز را تغییر داد.

اپل هنوز یک خریدار احتمالی است

به گزارش وال استریت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کامیاران استان کردستان - ژورنال اتفاقات اخیر باعث تغییر عقیده اینتل شده و حالا این کمپانی قصد دارد بخش تولید مودم تلفن هوشمند خود را یکجا - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کامیاران استان کردستان - به فروش برساند. با وجود باقی ماندن اپل به عنوان یک خریدار احتمالی، این کمپانی در حال همکاری با شرکت سرمایه گذاری Goldman Sacks برای یافتن خریداران دیگر و تسریع روند واگذاری است. اگرچه هنوز - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کامیاران استان کردستان - در مراحل ابتدایی این قرارداد به سر می بریم اما میتوان ارزش آن را چند میلیارد دلاری - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کامیاران استان کردستان - تخمین زد.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کامیاران استان کردستان
در زمان درگیری اپل و کوالکام - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کامیاران استان کردستان - اینتل تامین کننده مودم های آیفون بوده

تا سال ۲۰۱۷ و پیش از درگیری های اپل و کوالکام بر سر حق استفاده از پتنت ها این شرکت تنها تامین کننده چیست های تلفن های هوشمند اپل بود اما از ان زمان تا کنون مسئولیت تامین بخشی مودم های آیفون بر عهده اینتل بوده است.

در حالی که اینتل به تازگی شایعات مبنی بر عدم اطمینان اپل به این کمپانی برای توسعه مودم های 5G را رد کرده، کوالکام در حال عرضه چیپست های سازگار با شبکه 5G خود است.

«باب سوان»، مدیر عامل اینتل در روز توافق اپل و کوالکام اعلام کرد:

ما درباره "ابری سازی" شبکه و فرصت هایی که فناوری 5G برایمان فراهم خواهد کرد بسیار هیجان زده ایم، اما به نظر میرسد در تجارت مودم تلفن هوشمند مسیر مشخصی به سودآوری و بازگشت سرمایه وجود ندارد.

بخش تولید مودم تلفن هوشمند اینتل سالیانه چیزی در حدود یک میلیارد دلار برای این کمپانی هزینه دارد و فروش آن احتمالا شامل کارکنان، طراحی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کامیاران استان کردستان - ها و پتنت ها برای چندین نسل تکنولوژی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone