🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  2. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  4. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28073.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

امواج رادیویی لیزری توسعه وای فای فوق سریع را ممکن می‌کنند

با افزایش حجم فایل های مختلف به خصوص ویدیوها و بازی های کامپیوتری، نیاز به سرعت اینترنت بیشتر نیز حس می شود که حالا پژوهشگران دانشگاه هاروارد با استفاده از امواج رادیویی لیزری، مدعی دستیابی ...

با افزایش حجم فایل های مختلف - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - به خصوص ویدیوها و بازی های کامپیوتری، نیاز به سرعت اینترنت بیشتر نیز - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - حس می شود که حالا پژوهشگران دانشگاه هاروارد با استفاده از امواج رادیویی لیزری، مدعی دستیابی به سرعت هایی تا 100 برابر بیشتر از شبکه های - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - کنونی هستند.

اختراع جدید که در قالب مقاله ای تحت عنوان «فرستنده فرکانس رادیویی مبتنی بر شانه فرکانسی لیزری» معرفی شده، نشان می دهد که چگونه می توان با استفاده از لیزر، ریزموج ها را به صورت بی سیم ارسال کرد و سیگنال های رادیویی دریافت نمود.

ریشه های ابداع مورد بحث به سال 2017 باز می گردد؛ زمانی که فدریکو کاپاسو (سرپرست پروژه) در آزمایشگاه خود متوجه شد که می توان فرکانس های چند تراهرتزی را با استفاده از شانه فرکانسی فروسرخ درون لیزر آبشار کوانتومی ایجاد کرد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران

سپس در سال 2018 مشخص شد که می توان از لیزر آبشار کوانتومی برای رمزنگاری، ارسال و دریافت اطلاعات استفاده نمود و حالا هم ابزار مناسب برای انجام عملیات مذکور توسعه یافته است.

اختراع جدید از آنتن دو قطبی برای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - ارسال داده استفاده می‌کند

به بیان ساده تر، لیزرها در حالت عادی تنها یک طول موج ساتع می کنند؛ اما لیزر آبشار کوانتومی می - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - تواند چند فرکانس مختلف را به صورت همزمان و در شاخه های نزدیک به هم (مانند دندانه های شانه) منتشر کند. همین فرکانس های مختلف هستند که در کنار یکدیگر ریزموج های مورد نیاز برای برقراری ارتباط و ارسال و دریافت داده ها را تشکیل می دهند.

لازم به ذکر است که تا کنون تمام مباحث مربوط به استفاده از - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - امواج رادیویی لیزری به صورت تئوری مطرح شده بود اما حالا محققان با توسعه نوعی آنتن دو قطبی لیزری توانسته اند اطلاعات را در قالب امواج مایکروویو (ریزموج) مانند فناوری وای فای در تمام جهات منتشر کرده و توسط یک آنتن شیپوری در اختیار کامپیوتر دریافت کننده قرار دهند.

گفتنی است تیم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - پژوهش به دنبال ثبت پتنت مربوط به اختراع جدید بوده و دانشگاه هاروارد نیز در حال بررسی راه های مختلف برای تجاری سازی ایده وای فای لیزری-رادیوی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone