🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28050.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

چینی ها سیستم رانندگی اتوپایلوت تسلا را فریب دادند

محققان امنیتی یک شرکت چینی توانسته اند فن آوری رانندگی خودران تسلا را فریب دهند. این محققان با قرار دادن برچسب هایی بر روی زمین و تغییر ناگهانی خطوط، کامپیوترهای کنترل کننده خودرو را فریب ...

محققان امنیتی یک شرکت چینی توانسته اند فن آوری رانندگی خودران تسلا را فریب دهند. این محققان با قرار دادن برچسب هایی بر روی زمین و تغییر ناگهانی خطوط، کامپیوترهای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - کنترل کننده خودرو را فریب داده و کاری کرده اند که - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - به اشتباه خودرو در خطوط نادرست قرار گیرد. این تحقیق بر روی مدل S شرکت تسلا صورت پذیرفته است.

موسسه بزرگ ایمنی “Tencent Keen” در چین این گزارش را منتشر کرده است. همچنین در این گزارش به سیستم خودکار برف پاک کن و همینطور فرمان تسلا نقدهایی وارد شده است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران

این آزمایش در روز انجام شده و خبری از برف و باران که امکان ایجاد اختلال در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - سیستم را ممکن می سازد نبوده است.

در واقع این برچسب ها کامپیوتر مرکزی مربوط به سیستم رانندگی خودران تسلا را دچار سردرگمی می کنند. این کامپیوتر وظیفه دارد تا در لحظه تصمیم گیری کند. کامپیوتر مذکور با گرفتن اطلاعات از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - دوربین ها و با استفاده از یادگیری ماشینی (Machine learning) تصمیم می گیرد که آیا باید از خطر احتمال بر خورد با مانع دوری کند یا این که به تعویض خط (Line) بپردازد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران

محققان این موسسه چینی در این باره می گویند

آزمایش های - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - ما نشان می دهد که امکان خطر امنیتی در بخش تشخیص خطوط تسلا وجود دارد. این یکی از مهم ترین بخش های سیستم رانندگی خودران به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - خصوص در اتوبان ها به شمار می رود. در صحنه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - سازی که انجام دادیم تسلا توانایی تشخیص خطوط غیر واقعی که - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - ما تعبیه کرده بودیم را ندارد، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - ز؛ اگر سیستم خودران تسلا این توانایی را خطوط مذکور غیر واقعی را نادیده می گرفت و به حرکت در خط درست ادامه می داد. اما خودرو تسلا چنین عملکردی از خود نشان نداده و همین مسئله می تواند احتمال بروز تصادف با - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - خودروهای تسلا را افزایش دهد

از آن جا که - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - این برچسب ها ابعاد کوچکی دارند. اگر راننده توجه کافی به جاده داشته باشد می تواند با تشخیص - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - این علامت، وسیله نقلیه را مجددا در خط صحیح قرار دهد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران

طبق اعلام سخنگوی شرکت تسلا

راننده باید همیشه آمادگی این را داشته باشد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - که فرمان، ترمز و یا گاز خودرو را کنترل کند. تمامی یافته های محققان موسسه بزرگ ایمنی “Tencent Keen” با قرار دادن تسلا در یک شرایط مصنوعی و از پیش تعیین شده و با هدف نشان دادن عکس العمل متفاوت سیستم رانندگی خودران صورت پذیرفته است.

در بخش دیگر این تحقیق و با دسترسی به نرم افزار سیستم رانندگی خودران محققان توانسته اند - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - به کمک یک دسته بازی، از راه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - دور خودرو را کنترل کنند. آن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - ها این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - کار را با نسخه مهندسی معکوس شده 2018.6.1 نرم افزار رانندگی خودران تسلا انجام داده اند. گرچه این آسیب پذیری نرم افزار در نسخه آزمایشی 2018.24 برطرف شده است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران

در آخر محققان این شرکت چینی توانستند که عملکرد برف پاک کن مدل S شرکت تسلا را نیز از راه دور - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - کنترل کنند. محققان با قرار دادن یک صفحه تلویزیون در برابر خودرو و منحرف کردن سنسورها، توانسته اند برف پاک کن را وارد به حرکت کنند.

در ادامه بازهم سخنگوی شرکت تسلا با رد احتمال هک کردن برف پاک کن اعلام کرد که این یک نگرانی واقع گرایانه نخواهد بود و راننده می تواند سیستم رانندگی خودران - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - را خاموش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - کند.

با تمام این اوصاف به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - نظر می رسد که بررسی دقیق سیستم اتوپایلوت تسلا توسط محققان چینی، به زمینه ای برای دستیابی چینی ها به دانش توسعه سیستم های رانندگی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - خودکار منجر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone