🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28079.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

حذف ده‌ها اپلیکیشن اندرویدی مخرب از گوگل پلی پس از ۹۰ میلیون بار دانلود

گوگل 46 اپلیکیشن کمپانی معروف چینی که ده ها میلیون گوشی را آلوده کرده بودند، از فروشگاه خود حذف کرد.این اپلیکیشن ها حاوی بدافزار کلاه برداری تبلیغاتی بودند که از مجوزهای کاربری سو استفاده می ...

گوگل 46 اپلیکیشن کمپانی معروف چینی که ده ها میلیون گوشی را آلوده کرده بودند، از فروشگاه خود حذف کرد.این اپلیکیشن ها حاوی بدافزار کلاه برداری تبلیغاتی بودند که از مجوزهای کاربری سو استفاده می کردند.

طبق گزارش برخی از وبسایت ها، این توسعه دهنده چینی با نام DO Global که بخشی از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قائمشهر استان مازندران - آن تحت مالکیت شرکت «بایدو» قرار دارد، با استفاده از کلیک های قلابی درآمدزایی می - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قائمشهر استان مازندران - کرد.

گوگل در این باره گفته است :

ما وظیفه خود می دانیم که از تبلیغ کنندگان و کاربران محافظت کنیم و برای مبارزه جهانی با کلاهبرداری - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قائمشهر استان مازندران - و سو استفاده، ابزارها و منابعی اختصاص دهیم. ما رفتارهای مشکوک را بررسی می کنیم و اگر خطایی پیدا کنیم با آن برخورد خواهیم کرد. از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قائمشهر استان مازندران - جمله اینکه اجازه تبلیغ اپلیکیشن یا انتشار آن در گوگل پلی را نخواهیم داد.

محققان حداقل 6 اپلیکیشن را شناسایی کردند که حتی در هنگام بسته بودن در پس زمینه فعالند و در قالب بدافزاری به نام PreAMo، از کدهای جعل کلیک استفاده می - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قائمشهر استان مازندران - کنند. این بدافزار در مجموع حدود - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قائمشهر استان مازندران - 90 میلیون بار در قالب این 6 اپلیکیشن دانلود شده است. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قائمشهر استان مازندران - کد بد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قائمشهر استان مازندران - افزار مذکور از سه قسمت تشکیل شده که هرکدام یک آژانس تبلیغاتی را مورد حمله قرار می دهند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قائمشهر استان مازندران

شرکت DO Global قبلا حدود 100 اپلیکیشن در گوگل پلی داشته که خیلی از آن ها با نام توسعه دهنده - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قائمشهر استان مازندران - های - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قائمشهر استان مازندران - دیگر منتشر می شدند. بر اساس گزارشات تا کنون 46 اپلیکیشن این کمپانی از پلی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قائمشهر استان مازندران - استور حذف شده اند.

وبسایت «چک پوینت» در این باره نوشته است :

در دنیایی که تبلیغات می تواند درآمد بالایی به همراه داشته باشد، عجیب نیست که افراد سودجو به دنبال فعالیت های مخرب ضد شرکت های تبلیغاتی باشند.

این اولین بار نیست که گوگل تعداد زیادی اپلیکیشن را به خاطر نقض قانون از گوگل پلی حذف می کند. سال گذشته 60 بازی که تبلیغات نامناسب نشان می دادند از این پلتفرم حذف شده - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قائمشهر استان مازندران - بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone