🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28064.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

پیش به سوی تهران هوشمند؛ مدیریت هوشمند پسماند شهری بررسی می شود

رویداد نوآورانه مدیریت هوشمند پسماند شهری که اولین رویداد از سلسله رویدادهای ارایه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران است، در روز دوشنبه، نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی سازمان فاوای ...

رویداد نوآورانه مدیریت هوشمند پسماند شهری که اولین رویداد از سلسله رویدادهای ارایه نیازهای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران است، در روز دوشنبه، نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، در این رویداد دکتر پیروز حناچی، شهردار پایتخت و دکتر علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ، مدیران ارشد شهرداری، نمایندگان بخش خصوصی، استارتاپ ها، مجموعه‌های نوآور و دانش بنیان و اعضای نظام صنفی رایانه‌ای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حضور دارند.

هدف اصلی این برنامه که از ساعت 9 صبح تا 12 روز نهم اردیبهشت در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود، ارایه فرصت‌ها، چالش‌ها و نیازهای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شهرداری تهران - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در حوزه فناوری و نوآوری‌های مرتبط با مدیریت پسماند و پساب شهری خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

در این رویداد که توسط مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند با همکاری مشترک "سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران ، سازمان مدیریت پسماند ، صندوق نوآوری و شکوفایی و با هدف حرکت شهر تهران به سمت شهر هوشمند برگزار - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می‌گردد ، ضمن ارائه نقشه راه خدمات تهران هوشمند و مدل‌های همکاری و حمایت از کسب و کارهای نوآور، اولویت‌های شهر تهران در - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حوزه مدیریت پسماند بیان شده و در این خصوص تبادل نظر خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند با مراجعه به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این نشانی اینترنتی به صورت رایگان در این همایش یک روزه ثبت نام نمایند. اطلاعات بیشتر درباره این رویداد در وب سایت smart.tehran.ir یا از طریق تماس با شماره‌های 63-88398543 قابل دسترس است.

گفتنیست پیش‌تر مدیر سازمان فاوا شهرداری تهران - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بود که - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فاز اول تهران هوشمند تا پایان سال ۹۸ اجرا خواهد شد:

«فاز اول پروژه های تهران هوشمند تا انتهای سال ۹۸ خواهد بود. قصد داریم در مقوله هایی چون حکمروایی، اقتصاد، جابجایی،زندگی، محیط و زیرساخت هوشمند فعالیت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - داشته باشیم. به عنوان مثال سامانه هوشمند محاسبه وصول عوارض شهری و یا پایلوت محله هوشمند را - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به زودی اجرا خواهیم کرد.»

شهر هوشمند - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فقط مربوط به فناوری و تکنولوژی نیست و در حقیقت یک شهر نوآور است که در آن از فناوری‌ها برای ارتقای زندگی شهروندان از جنبه‌های مختلفی چون اقتصادی، زیست محیطی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone