🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17401.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

گوپرو هیرو ۹ بلک معرفی شد؛ نمایشگر دوم و فیلمبرداری 5K

اکشن کم جدید گوپرو به نام هیرو ۹ بلک با پیشرفت‌های قابل توجه از راه رسید. این محصول حالا به نمایشگر رنگی در پنل جلو مجهز شده و با عکسبرداری و فیلمبرداری باکیفیت‌تر، باتری حجیم‌تر ...

اکشن کم جدید گوپرو به نام هیرو ۹ بلک با پیشرفت‌های قابل توجه از راه رسید. این محصول حالا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نور استان مازندران - به نمایشگر رنگی در پنل جلو مجهز شده و با عکسبرداری و فیلمبرداری باکیفیت‌تر، باتری حجیم‌تر و لرزشگیر بهتر در حالت فیلمبرداری با قیمت ۴۴۹.۹۹ دلار به بازار عرضه شده است.

گوپرو رزولوشن کلی هیرو ۹ بلک را ارتقا داده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نور استان مازندران - و این محصول حالا قادر به عکسبرداری با حداکثر رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل بوده (پیشرفت ۸ مگاپیکسلی نسبت به هیرو ۸ بلک) و برای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نور استان مازندران - اولین بار توانایی فیلمبرداری با رزولوشن 5K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را پیدا کرده است. علاوه بر این توانایی تصویربرداری با رزولوشن 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد.

ظرفیت باتری گوپرو هیرو ۹ بلک ۱۷۲۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و ۴۰ درصد از نسل قبل حجیم تر شده است. - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نور استان مازندران - گوپرو همچنین امکان تعویض لنز را دوباره به مدل جدید آورده که در نسل قبل غایب بود. این شرکت لنز جدیدی به نام Max Lens را به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نور استان مازندران - قیمت ۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد که میدان دید - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نور استان مازندران - «فوق العاده عریض» ۱۵۵ درجه را به ارمغان می‌آورد.

هیرو ۹ بلک به لطف بهره مندی از نمایشگر در پنل جلو - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نور استان مازندران - امکان پیش‌نمایش تصویر و کادربندی دقیق‌تر را فراهم کرده و نمایشگر اصلی نیز با سایز ۲.۲۷ اینچ نسبت به مدل سال قبل (۱.۹۵ اینچ) بزرگ تر شده است. حجیم‌تر شدن باتری و نمایشگر در مجموع سبب شده‌اند تا گوپرو جدید نسبت به مدل قبلی کمی بزرگتر شود.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از وای فای، بلوتوث، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نور استان مازندران - ورودی میکروفن، مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۱۰ متری و لایو - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نور استان مازندران - استریم با رزولوشن 1080p اشاره کرد.

گوپرو هیرو ۹ بلک از هم اکنون با قیمت ۴۴۹.۹۹ دلار به بازار عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone