🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37565.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

کاربران گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس از نقص عملکرد نمایشگر موبایل خود می‌گویند

طی هفته گذشته چند گزارش در مورد نقص عملکرد نمایشگر لمسی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در اینترنت منتشر شد. ابعاد شیوع این مشکل هنوز نامشخص است اما برخی صاحبان آخرین پرچمداران سامسونگ ...

طی هفته گذشته چند گزارش در مورد نقص - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - عملکرد نمایشگر لمسی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در اینترنت منتشر شد. ابعاد شیوع این مشکل هنوز نامشخص است اما برخی صاحبان آخرین پرچمداران سامسونگ در مورد نقاط «مرده» در قسمت‌های بالایی و پایینی نمایشگر صحبت می‌کنند. این نقاط - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - مرده قسمت‌هایی هستند که نمایشگر هیچ لمسی را احساس نمی‌کند.

عمده کاربرانی که این نقص نمایشگر را گزارش کرده‌اند از گلکسی اس ۹ پلاس استفاده می‌کردند در حالی که تعداد کمتری از شکایت‌ها از سوی دارندگان گلکسی اس ۹ بوده.

هیچ الگوی مشخصی در مورد این - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - نقاط مطرح نیست و ممکن است در همه بخش‌های نمایشگر شاهد این موضوع باشیم اما در قسمت‌هایی نظیر کناره‌ها و مرکز نمایشگر بیشتر گزارش شده.

پس از انتشار این گزارش‌ها، سامسونگ نیز در بیانیه‌ای به وبسایت انگجت گفت که - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - گزارش‌های محدودی که در این زمینه ارائه شده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - را بررسی می‌کند و با مشتریانی که چنین مشکلی را داشته‌اند صحبت خواهد کرد. موبایل‌های سالم و جدیدی برای کاربران ارسال خواهد شد و در همین حین بررسی‌ها برای مشخص شدن منشا مشکل آغاز شده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone