🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37560.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نسل جدید قطارهای فوق سریع ژاپنی در راه هستند [تماشا کنید]

ژاپنی ها علاقه عجیبی به قطارهای فوق سریع برقی خود نشان می دهند و سیستم حمل و نقل زمینی این کشور وابستگی زیادی به این کشنده های پرشتاب دارد. در همین راستا راه آهن مرکزی ...

ژاپنی ها علاقه عجیبی به قطارهای فوق سریع برقی خود نشان می دهند و سیستم حمل و نقل زمینی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کشور وابستگی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - زیادی به این کشنده های پرشتاب دارد. در همین راستا - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - راه آهن مرکزی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این کشور نسخه اولیه از نسل جدید قطاره های سریع السیر N700S را رونمایی کرد.

این قطارهای جدید قرار است بیش از پیش با نیاز های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - زیست محیطی و مسافران همخوانی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - داشته - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - باشند. به همین منظور مدل N700S حالا حدود ۲۰ درصد سبک تر شده و تا - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ۷ درصد انرژی کمتری را مصرف می کند. ضمن این که باز طراحی دماغه آن کمک - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می کند تا صدای آزاردهنده سوت ناشی از عبور آن با سرعت بیش از ۳۰۰ کیلومتر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در ساعت رفع شود.

حالا تک تک مسافران N700S از یک خروجی برق برای اتصال گجت ها و لپ تاپ های خود در کنار صندلی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هایشان بهره مند هستند. صندلی ها نیز برای ارگونومی بهتر از نو شکل گرفته اند و داک بالای سر هر نشیمنگاه نور آن - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را به صورت اختصاصی و مجزا از جایگاه های کناری تامین می کند.

البته نباید تا پیش از فرا رسیدن سال ۲۰۲۰ انتظار مشاهده قطارهای فوق سریع مورد بحث را روی ریل داشته باشید. راه آهن مرکزی ژاپن وعده داده که نخستین سری از این قطارها فاصله بین توکیو و شین اوزاکا را طی نمایند.

لازم به ذکر است که ژاپنی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ها تلاش کرده اند سری N700S را طوری بسازند که با استانداردهای مختلف خطوط ریلی همخوانی داشته باشد. بدین ترتیب هیچ بعید نیست که تا یک دهه آینده شاهد عبور برق آسای این قطارها در سایر کشورها باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone