🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37562.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

والپیپرهایی از جنس نقشه؛ راهی متفاوت برای شخصی سازی تلفن هوشمند شما

سلایق افراد در انتخاب والپیپر بسیار متفاوتند. بعضی والپیپرهای ساده و تک رنگ را می پسندند، بعضی دوست دارند که تصویر خودشان را روی پس زمینه بیندازند و بعضی دیگر طرح های مفهومی و مینیمالیستی ...

سلایق افراد در انتخاب والپیپر بسیار متفاوتند. بعضی والپیپرهای ساده و تک رنگ را می پسندند، بعضی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اصفهان استان اصفهان - دوست دارند که تصویر خودشان را روی پس زمینه بیندازند و بعضی دیگر طرح های مفهومی و مینیمالیستی را به هر چیز دیگری ترجیح می دهند.

اگر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اصفهان استان اصفهان - جزو دسته سوم هستید، امروز پیشنهاد بسیار جالبی برایتان داریم: والپیپرهایی از جنس نقشه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اصفهان استان اصفهان - های هوایی که می توانند جلوه خاص و منحصر به فردی به تلفن هوشمند شما ببخشند.

وبسایتی به نام Alvar Carto به تازگی و در اقدامی خلاقانه، برای کاربران موبایل امکانی فراهم کرده که به سلیقه خود از نقشه های هوایی والپیپر بسازند. این نقشه های هوایی را می توانید از هر شهری که دلتان خواست انتخاب کرده و پیش از نشاندن روی صفحه، اندکی آن ها را دستکاری هم بکنید.

روند کار بدین صورت است که با ورود به وبسایت، می توانید شهر مورد علاقه تان را روی نقشه جستجو کرده تا نقشه آن برایتان نمایان شود. حالا می توانید آزادانه روی نقشه بچرخید و کادر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اصفهان استان اصفهان - دلخواه تان برای ساخت والپیپر را برگزینید.

آلوار کارتو بعد از این که کادرتان را تنظیم کردید، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اصفهان استان اصفهان - چند گزینه کوچک شخصی سازی برای رنگ بندی نقشه ها هم در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اصفهان استان اصفهان - اختیارتان قرار می دهد تا نتیجه نهایی کاملا مطابق سلیقه تان باشد.

در تصویر پایین می توانید نمونه ای از والپیپرهای ساخته شده با این وبسایت را مشاهده کنید، یک نقشه هوایی زیبا از آمستردام:

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اصفهان استان اصفهان

والپیپرهایی که با آلوار کارتو می سازید منظره زیبا و چشم نوازی به پس زمینه موبایل تان می دهند، و اگر نمایشگرتان از نوع AMOLED - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اصفهان استان اصفهان - باشد این زیبایی دو چندان خواهد شد. جالب است بدانید که آلوار کارتو - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اصفهان استان اصفهان - به غیر از ارائه والپیپر، می تواند آن ها را در ابعاد بزرگ روی پوستر چاپ کرده و به درب منزل تان بفرستد. هر چند این موضوع برای ما ایرانی ها نمی تواند کاربرد زیادی داشته باشد.

اگر دوست دارید که برای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اصفهان استان اصفهان - سال جدید والپیپر خاص و خیره کننده ای روی پس زمینه موبایل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اصفهان استان اصفهان - تان داشته باشید، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اصفهان استان اصفهان - می توانید همین حالا به وبسایت آلوار کارتو مراجعه کرده و تصویر پس زمینه نقشه ای مخصوص به خودتان را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اصفهان استان اصفهان - بسازید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر درافشان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سایت ***** لباسشویی سپهر الکتریک ITWASH شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone