🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37561.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

وقتی جف بزوس سگ رباتیکش را به کنفرانس می آورد

می توان جف بزوس، مدیر عامل آمازون را یکی از طرفداران فیلم های علمی تخیلی دانست. او به تازگی به همراه یک سگ رباتیک در کنفرانسی حضور پیدا کرده است. کنفرانس «MARS» آمازون که اخیراً در کالیفرنیا ...

می توان جف بزوس، مدیر عامل آمازون را یکی از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسدآباد استان همدان - طرفداران فیلم های علمی تخیلی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسدآباد استان همدان - دانست. او به تازگی به همراه یک سگ رباتیک در کنفرانسی حضور پیدا کرده است.

کنفرانس «MARS» آمازون که - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسدآباد استان همدان - اخیراً در کالیفرنیا برگزار شده به مسائلی از جمله یادگیری ماشینی (شاخه ای از هوش مصنوعی)، اتوماسیون به واسطه ربات ها، رباتیک و اکتشافات فضایی می پردازد. نام MARS نیز در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسدآباد استان همدان - واقع از ابتدای کلمات همین چهار حوزه بر گرفته شده است.

این مراسم اکنون به صورت سالانه توسط جف بزوس، مدیر عامل آمازون برگزار می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسدآباد استان همدان - شود. سگی که در مراسم امسال بزوس را همراهی کرده، در واقع ربات مشهور بوستون داینامیکس بوده که حتی بنا بر ادعای سازنده، می تواند به جایگزینی حقیقی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسدآباد استان همدان - برای سگ خانگی تان باشد.

بزوس تصویری از ربات مورد بحث را در توییتر منتشر کرده و گفته: «در کنفرانس MARS2018 سگ جدیدم را برای قدم زدن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسدآباد استان همدان - آوردم».

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسدآباد استان همدان

البته ظاهر این ربات که بوستون داینامیکس نام «SpotMini» را روی آن گذاشته، از نظر برخی ترسناک تر از آن است که به عنوان یک موجود خانگی حسابش کنیم. ولی به نظر می رسد قابلیت هایش حتی از سگ های واقعی هم بیشتر است و حتی می تواند در مقابل خود را برای دیگران باز کند یا در مقابل مزاحمت های دیگران مقاوت کند.

حضور در این کنفرانس تنها از طریق دعوتنامه های از پیش ارسال شده ممکن است و کمپانی های فعال در حوزه رباتیک و نیز دانشگاهیان امکان حضور در آن را دارند.

در  زمان کنفرانس MARS سال 2017 - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسدآباد استان همدان - نیز  بزوس را سوار بر یک ربات عظیم الجثه با قد 4 متری دیده بودیم که توسط شرکت کره ای «Hankook Mirae Technology» ساخته شده بود و ظاهرش یادآور ربات های قابل کنترل فیلم آواتار بود. البته به نظر می رسید قابلیت های حرکتی آن بسیار محدود است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسدآباد استان همدان
رباتی که در رویداد سال قبل MARS جف بزوس را سوار بر آن دیده بودیم.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاکدین نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
رفقا سایت ***** لباسشویی سپهر الکتریک ITWASH شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone