🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33277.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ارزش قطعات به کار رفته در آیفون XS Max مشخص شد

آیفون XS Max با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلای که برای مدل با حافظه ۵۱۲ گیگابایت تا ۱۴۹۹ دلار هم افزایش پیدا می کند، عنوان گرانترین آیفون تاریخ را یدک می کشد. نکته ای که احتمالا ...

آیفون XS Max با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلای که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای مدل با حافظه ۵۱۲ گیگابایت تا ۱۴۹۹ دلار هم افزایش پیدا می کند، عنوان گرانترین آیفون تاریخ را یدک می کشد. نکته ای که احتمالا برای بسیاری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - از کاربران جالب خواهد بود هزینه تولید آیفون است و حالا TechInsights ارزش قطعات به کار رفته در آن را مشخص کرده است.

بر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - این اساس قطعات مدل ۲۵۶ گیگابایتی آیفون XS Max که ظاهرا محبوب - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - ترین گزینه میان خریداران است، در مجموع ۴۴۳ دلار ارزش دارند که نسبت به نسخه ۶۴ گیگابایتی آیفون ۱۰ حدود ۵۰ دلار گرانتر تمام شده است.

در این میان نمایشگر ۶.۵ اینچی گرانترین بخش دستگاه است و هر پنل آن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - ۸۰.۵ دلار برای اپل آب می خورد. در رده دوم نیز چیپست ۷۲ دلاری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - A12 بیونیک قرار گرفته و در رتبه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - های بعدی نیز حافظه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - داخلی و شاسی با قیمت های ۶۴ دلار و ۵۸ دلار جاخوش کرده اند. نکته جالب این است که اپل برای دوربین های بهینه سازی شده ۴۴ دلار پرداخته که تقریبا برابر با هزینه دوربین آیفون ۱۰ است. تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بندرترکمن استان گلستان

نباید فراموش کرد که بخش دیگری از قیمت موبایل به هزینه های تحقیق و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - توسعه دستگاه، توسعه آخرین نسخه از سیستم عامل iOS و بهینه سازی آن برای اجرای روان روی گوشی برمی گردد. علاوه بر این در برآورد نهایی هزینه تولید آیفون موارد دیگری نظیر مونتاژ قطعات، توزیع، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - تدارکات، دستمزد کارکنان، مالیات، تبلیغات و خدمات پس از فروش را هم باید در نظر گرفت که به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - مبلغ قابل توجهی ختم می شود.

با این حال بسیاری عقیده دارند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - که اپل از فروش موبایل های جدید و به ویژه مدل ۵۱۲ گیگابایتی آیفون XS Max سود قابل توجهی را به جیب می زند که با در نظر گرفتن محبوبیت این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بندرترکمن استان گلستان - دستگاه در بین کاربران چندان دور از ذهن نیست.

 

تماشا کنید: تست سقوط آیفون XS از مقاومت بالای آن خبر می‌دهد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone