🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37567.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

دراپ‌باکس با پشت سر گذاشتن یک عرضه اولیه سهام 11.2 میلیارد دلاری، عمومی شد

در بزرگ ترین عرضه اولیه سهام سال 2018، کمپانی دراپ‌باکس مطابق با اعلام قبلی خود وارد بازار وال استریت شد و سهامش با قیمتی بالاتر از آنچه پیش بینی می شد به فروش رفت. سهام ...

در بزرگ ترین عرضه اولیه سهام سال 2018، کمپانی دراپ‌باکس مطابق با اعلام قبلی خود وارد بازار وال استریت شد و سهامش با قیمتی بالاتر از آنچه پیش بینی می شد به فروش رفت.

سهام دراپ‌باکس روز گذشته به قیمت 28.84 دلار به ازای هر سهم خرید و فروش شدند و ارزش بازار این کمپانی را به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - 11.2 میلیارد دلار رساندند. بعد از این، ارزش هر سهم تا 50 درصد نسبت به قیمت عرضه اولیه سهام افزایش یافت و به 31.60 دلار رسید. کمپانی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - دراپ‌باکس که در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - سال 2007 - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - میلادی توسط درو هیوستون و آرش فردوسی تاسیس شد، در آخرین سرمایه گذاری خصوصی که 4 سال پیش انجام شد، 10 میلیارد دلار ارزش داشت.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان

تمایل شدید سرمایه گذاران به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - خرید سهام - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - دراپ‌باکس و سهام دیگر کمپانی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - های مشابه، می تواند آرامش خاطری برای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - سایر کمپانی های موفق سیلیکون ولی باشد که حاضر به ارائه سهام خود در وال استریت نیستند.

دراپ‌باکس در ابتدا 7.1 میلیارد دلار ارزش گذاری شده بود و برآورد خود کمپانی، ارزشی بالاتر از 10 میلیارد دلار - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - را نشان می داد. با این حال تقاضای فراوان برای سهام این شرکت سبب شد که این تفاوت ارزش جبران - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - شود. دراپ‌باکس در روز سه شنبه 36 میلیون سهم به قیمت 21 دلار فروخت و بعد از کسب سرمایه 756 میلیون دلاری، آنها را با قیمت 18 الی 20 دلار به ازای هر سهم ارائه کرد که خود رقمی بالاتر از بازه ابتدایی قیمت بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone