🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  2. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  5. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16102.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اینتل با پردازنده هوش مصنوعی Clover Falls شارژدهی لپ‌تاپ‌ها را ارتقا می‌دهد

شارژدهی دستگاه‌های الکترونیکی از اهمیت بالایی برخوردار است، اما همیشه افزایش ظرفیت باتری محصولاتی مانند لپ‌تاپ‌ها راهکاری مناسبی نیست چرا که کاربران لوازم باریک و سبک می‌خواهند. حالا اینتل با هوش مصنوعی و پردازنده کمکی ...

شارژدهی دستگاه‌های الکترونیکی از اهمیت بالایی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - برخوردار است، اما همیشه افزایش ظرفیت باتری محصولاتی مانند لپ‌تاپ‌ها راهکاری مناسبی نیست چرا که کاربران لوازم باریک و سبک می‌خواهند. حالا اینتل با - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - هوش مصنوعی و پردازنده کمکی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - به نام «Clover Falls» می‌خواهد شارژدهی لپ‌تاپ‌ها را افزایش دهد.

اینتل در بیانیه‌ای از یک تراشه همراه و کمکی امن - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - رونمایی کرده که از طریق هوش مصنوعی، کامپیوترها را امن‌تر و هوشمندتر می‌کند. این کمپانی امیدوار است با تراشه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، لپ‌تاپ‌ها را هوشمندتر کند و شارژدهی آن‌ها را هم افزایش دهد.

این شرکت از زمان راه‌اندازی پروژه «Athena» که البته هم اکنون با - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - نام «Intel Evo» شناخته می‌شود، به دنبال افزایش شارژدهی باتری لپ‌تاپ‌ها بوده. در حال حاضر اینتل اطلاعات زیادی درباره نحوه عملکرد پردازنده کمکی Clover Falls منتشر نکرده و تنها - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - به مواردی مانند تنظیم میزان روشنایی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - نمایشگر با توجه به اینکه کاربر در جلوی آن قرار دارد یا خیر، اشاره کرده. زمانی که کاربر از نمایشگر دور شود، نور - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - آن کاهش می‌یابد تا شارژدهی لپ‌تاپ بیشتر شود.

در حال حاضر نمی‌دانیم - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - تراشه کمکی Clover Falls چه ویژگی‌های جدیدی به لپ‌تاپ‌ها اضافه می‌کند، اما امکان افزودن طیف گسترده‌ای از امکانات به آن‌ها وجود دارد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران

در حالی که این تراشه می‌تواند تغییرات قابل توجهی در لپ‌تاپ‌ها ایجاد کند، در حال حاضر نباید برای آن هیجان‌زده باشیم. اینتل در بیانیه‌ خود از استفاده اولیه از آن در لپ‌تاپ‌های تجاری خبر داده، بنابراین مدت‌ها طول می‌کشد تا وارد لپ‌تاپ‌های عادی شود. ظاهرا لپ‌تاپ‌های سری «لتیتود» دل اولین محصولاتی باشند که سیلیکون جدید را میزبانی می‌کنند.

اینتل برای - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - پردازنده کمکی خود رویکرد مبتنی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - بر پلتفرم را در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - پیش گرفته و آن به عنوان بخشی از پلتفرم Evo ارائه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - می‌کند. کمپانی‌هایی مانند - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - دل، ایسر، ایسوس، اچ‌پی، لنوو و حتی سامسونگ بخشی از این برنامه هستند، بنابراین - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - آینده محصولات آن‌ها با پردازنده کمکی Clover Falls از راه می‌رسند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران

اینتل با این پردازنده کمکی می‌تواند بهتر با مک‌های مجهز به چیپ M1 رقابت کند. مک بوک ایر و - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - مک بوک پرو ۱۳ اینچی با تراشه اپل M1 شارژدهی بالایی دارند و همچنین عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهند. بنابراین اینتل با لپ‌تاپ‌هایی که برند Evo را یدک می‌کشند، می‌تواند در بازار حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - حال حاضر نمی‌دانیم تراشه Clover Falls تا چه اندازه روی شارژدهی باتری تاثیر می‌گذارد، اما اگر بتواند شارژدهی مشابه با مک‌های مجهز به M1 داشته - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر زیراب استان مازندران - باشد، قطعا یک پیروزی بزرگ برای اینتل رقم خواهد زد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone