🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26830.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل از آغاز تست سرویس حق اشتراک Play Pass خبر داد

اوایل امسال اپل از سرویس جدیدی به نام «اپل آرکید» پرده برداشت که سرویس حق اشتراک ماهانه‌ای برای دسترسی به طیفی گسترده از بازی‌های موبایل در پلتفرم آی او اس به حساب می‌آید. اما در ...

اوایل امسال اپل از سرویس جدیدی به نام «اپل آرکید» پرده برداشت که سرویس حق اشتراک ماهانه‌ای برای دسترسی به طیفی گسترده از بازی‌های موبایل در پلتفرم آی او اس به حساب می‌آید. اما در حالی که سرویس آرکید اپل هنوز راه‌اندازی نشده، شرکت رقیب یعنی گوگل هم شروع به کار آزمایشی سرویس مشابهی را به طور رسمی اعلام کرده است.

سرویس گوگل که Play Pass نامگذاری شده، به کاربران پلی استور اجازه می‌دهد که با پرداخت مبلغی مشخص به عنوان حق اشتراک بتوانند به طیف وسیعی از محصولات این فروشگاه دسترسی داشته باشند. مطابق اسکرین‌شات‌هایی که از سرویس Play Pass منتشر شده، به نظر می‌رسد که این حق اشتراک ماهانه 4.99 دلار برای کاربران هزینه در پی خواهد داشت.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان

البته از آنجا که سرویس هنوز مراحل - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - تست را پشت سر می‌گذارند، احتمال دارد که هزینه نهایی 4.99 دلار نبوده و هنگام راه‌اندازی رسمی سرویس دچار تغییر شود. در هر صورت، سرویس Play Pass - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - اجازه می‌دهد که با پرداخت حق اشتراک بتوانید به بازی‌ها - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - و اپلیکیشن‌های پولی عاری از تبلیغات دسترسی پیدا کرده و احتمالا آیتم‌های خرید درون‌ برنامه‌ای را هم دانلود کنید.

بازی‌های Stardew Valley و Marvel Pinball از جمله محصولاتی هستند که در صورت عضویت در سرویس Play Pass می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. وبسایت اندروید پلیس - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - در تماس با مقامات گوگل آغاز تست سرویس Play Pass را تأیید کرده است اگر چه هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ راه‌اندازی رسمی آن در دست نیست.

گوگل با راه‌‌اندازی این سرویس، امیدوار است در درآمدزایی از پلی استور بتواند خود را به سطح رقیب سنتی‌اش در این زمینه یعنی اپل برساند که همیشه در آمار و ارقام درآمدزایی بهتری از فروشگاه اپلیکیشن خود داشته است. اعداد و ارقام جدید حاکی از آنند که کاربران اپ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - استور نسبت به کاربران گوگل پلی، هزینه بیشتری برای خرید اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل صرف می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone