🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  3. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  4. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38457.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

پرچمدار بعدی اچ تی سی U12 Plus نام خواهد داشت

گزارشی جدید از منبعی موثق در داخل کمپانی اچ تی سی مدعی شده که نام پرچمدار بعدی این شرکت به طور قطع U12 Plus خواهد بود. همزمان با این خبر تصویری نیز منتسب به موبایل ...

گزارشی جدید از منبعی موثق در داخل کمپانی اچ تی سی مدعی شده که نام پرچمدار بعدی این شرکت به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - طور قطع U12 Plus خواهد بود.

همزمان با این خبر تصویری نیز منتسب به موبایل بالا رده جدید کمپانی تایوانی در فضای مجازی منتشر شده که نمای ظاهری آن را در دو وجه - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نشان می دهد. گرچه تصویر از شفافیت بالایی برخوردار نبوده و نمی توان به صورت قطعی در خصوص صحت آن اظهار نظر کرد.

اما با فرص صحت و با توجه به شایعات پیشین می - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - توان مطمئن - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بود که HTC U12 Plus از یک دوربین - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با لنز دوگانه در بدنه پشتی خود بهره مند خواهد بود. قابلیتی که دیگر به ویژگی استاندارد تمام پرچمداران امسال تبدیل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شده است. گفته شده در پشت این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دو لنز یک سنسور ۱۶ و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مونوکروم تعبیه شده است. سنسور اثر انگشت نیز در زیر آنها قابل مشاهده است.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

اما نکته جالب حضور دو سنسور دوربین در نمای جلوی پرچمدار جدید اچ تی سی است که ظاهراً هر دو از نوع ۸ مگاپیکسلی هستند. بنابراین - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می توان انتظار عکس های سلفی با کیفیتی را از این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - موبایل داشت. از لحاظ طراحی کلی بدنه نیز این محصول شباهت زیادی با پرچمدار نسل قبل یعنی U11 دارد.

موبایل U12 Plus به عنوان یکی از آخرین امیدهای اچ تی سی قرار است مجهز - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به چیپ مجتمع اسنپدراگون ۸۴۵ به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - همراه یک نمایشگر ال - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سی دی ۶ اینچ - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با کیفیت دو برابر اچ دی باشد. سازنده همچنین ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق درگاه میکرو اس دی را برای این موبایل در نظر گرفته. یک باتری غیر قابل تعویض ۳۴۲۰ میلی آمپر ساعتی نیز مجموعه فوق را تکمیل خواهد کرد.

انتظار می رود پرچمدار سال ۲۰۱۸ اچ تی در واخر ماه می میلادی (اوایل خرداد ۹۷) به طور رسمی رونمایی و راهی بازار - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone