🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21563.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نسخه بتای عمومی اندروید ۱۱ رسماً منتشر شد

گوگل اولین نسخه بتای عمومی اندروید ۱۱ را منتشر کرد. این نسخه در حال حاضر فقط برای گوشی‌های پیکسل منتشر شده و روی پیکسل ۲ به بعد نصب می‌شود. گوگل سرانجام ماه‌ها پس از انتشار ...

گوگل اولین نسخه بتای عمومی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - اندروید ۱۱ را - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - منتشر کرد. این نسخه در حال حاضر فقط برای گوشی‌های پیکسل منتشر شده و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - روی پیکسل ۲ به بعد نصب می‌شود.

گوگل سرانجام ماه‌ها پس از انتشار نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید ۱۱، اولین نسخه بتای عمومی این نسخه را منتشر کرد. لیست گوشی‌های سازگار را در ادامه ملاحظه می‌کنید:

  • پیکسل 2
  • پیکسل XL 2
  • پیکسل 3
  • پیکسل 3 XL
  • پیکسل 3A
  • پیکسل 3A XL
  • پیکسل 4
  • پیکسل 4 XL

گوگل می‌گوید نسخه بتا را در هفته‌های آتی برای گوشی‌های دیگر هم منتشر می‌کند، - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - ولی مدل گوشی‌ها را مشخص نکرده است. در صورتی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - که یکی از موبایل‌های سری پیکسل را دارید، می‌توانید با مراجعه به این لینک، با اکانت گوگل در برنامه بتای اندروید ثبت نام کنید.

سپس مسیر Settings > System > Advanced > System Update را دنبال کرده و روی Check for update ضربه بزنید. ممکن است آپدیت بلافاصله برای دانلود نمایش داده نشود. در صورتی که چنین اتفاقی رخ داد باید - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - دوباره سعی کنید.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تنکابن استان مازندران

از مهم ترین ویژگی‌های این نسخه می‌توان به قابلیت‌های جدید حفاظت از حریم خصوصی اشاره کرد. حالا می‌توان اپلیکیشن‌هایی که مجاز به دسترسی به اطلاعات شخصی هستند را انتخاب نمود. علاوه بر این با فشار - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - دادن و نگه داشتن دکمه پاور با صفحه کنترل سریع جدید مواجه می‌شوید.

قابلیت Bubbles یا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - همان حباب چت برای اپلیکیشن‌های پیام رسان به نسخه ۱۱ بازگشته و با نمایش آواتارهای کوچک شناور روی صفحه، دسترسی سریع - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - به چت‌ها حتی با باز بودن اپ‌ها را امکان پذیر می‌کند.

فراموش نکنید نسخه بتا دارای باگ ها و مشکلات متعدد بوده و نصب آن به کاربران عادی توصیه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - نمی‌شود. البته این نسخه باگ‌های کمتری نسبت به نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان داشته، ولی با این حال بهتر است برای انتشار نسخه های پایدارتر صبر کنید.

گوگل نسخه نهایی اندروید ۱۱ را طبق سنت هر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - ساله احتمالا اواخر مرداد یا اواسط شهریور منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اندروید 11: هر آنچه تا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - امروز درباره این سیستم - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - عامل می‌دانیم

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone