🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24805.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رئیس پلیس فتا ناجا از اسنپ بازدید کرد

سردار «وحید مجید»، رئیس پلیس فتا ناجا، از شرکت اسنپ که در حوزه خدمات تاکسی اینترنتی کشور مشغول به فعالیت است، بازدید کرد. به گزارش پلیس فتا، رئیس پلیس سایبری کشور در حاشیه این دیدار، ...

سردار «وحید مجید»، رئیس پلیس فتا ناجا، از شرکت اسنپ که در حوزه خدمات تاکسی اینترنتی کشور مشغول به فعالیت است، بازدید کرد.

به گزارش پلیس فتا، رئیس پلیس سایبری کشور در حاشیه این دیدار، ضمن مثبت ارزیابی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - کردن عملکرد کلیه شرکت‌های حمل و نقل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - در کشور در شفاف سازی هزینه سفرها کاهش هزینه سفر، افزایش امنیت سفرها و رونق کارآفرینی در ایران، به کارگیری نخبگان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - کشور را از عمده مزیت های برتر کسب و کارهای اینترنتی در کشور برشمرد.

این مقام ارشد انتظامی به صاحبان استارتاپ‌ها و کسب و کارهای اینترنتی در تمامی حوزه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - خدماتی، توصیه کرد: با توجه به حجم بالای اطلاعات کاربران در سرور این شرکت ها، همواره در حفاظت و ارتقاء امنیت داده ها و اطلاعات شخصی و خصوصی کاربران تلاش و نقش موثری در ارتقاء - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - سطح آگاهی و دانش عمومی شهروندان از آسیب ها و تهدیدات محتمل در استفاده از کسب و کارهای اینترنتی ایفا کنند.

رئیس پلیس فتا ناجا در خاتمه این دیدار با تبیین نقش این پلیس در حمایت مستمر بر کسب و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - کارهای اینترنتی، یکی از اولویت‌های ماموریتی پلیس فتا را بازدید و نظارت بر تمامی کسب و کارهای اینترنتی در کشور برشمرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone