🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10843.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل برخی ویژگی‌های Wear OS 3 را در دسترس دستگاه‌های قدیمی قرار می‌دهد

گوگل اعلام کرد که برخی از ویژگی‌های Wear OS 3 مانند اپلیکیشن پیام رسانی بهبود یافته به دستگاه‌هایی که از Wear OS 2 پشتیبانی می‌کنند اضافه خواهد شد. به نظر می‌رسد غول جستجو تصمیم گرفته ...

گوگل اعلام کرد که برخی از ویژگی‌های Wear OS 3 مانند اپلیکیشن پیام رسانی بهبود یافته به دستگاه‌هایی که از Wear OS 2 پشتیبانی می‌کنند اضافه خواهد شد.

به نظر می‌رسد غول جستجو تصمیم گرفته است که حداقل چند ویژگی جدید این پلتفرم را برای دستگاه‌های Wear OS 2 نیز ارائه کند. طبق تایید گوگل در وبلاگ خود، کاربران دستگاه‌های قدیمی پس از دریافت بروزرسانی می‌توانند از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - طریق ساعت‌های خود به صورت مستقیم پاسخ پیامک‌ها را بدهند. همچنین پشتیبانی از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - تایل‌های شرکت‌های شخص ثالث نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - استفاده از این ویژگی کاربران می‌توانند اطلاعاتی مانند پیش بینی آب و هوا یا زمان را با حرکت کشیدن دست خود بررسی کنند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان

اپلیکیشن گوگل پلی با طراحی جدید خود نیز در دسترس کاربران ۱۶ کشور دیگر از جمله امارات متحده عربی، تایوان، هنگ کنگ، ایرلند، سوئد و بلژیک قرار خواهد گرفت. گوگل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - همچنین ویژگی‌های دیگری مانند اپلیکیشن یوتیوب موزیک و ناوبری بهتر در گوگل مپ را ارائه کرده است. غول فناوری در پست وبلاگ خود عنوان کرد که تغییرات جدید - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - طی هفته‌های آینده در دسترس ساعت‌هایی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - که از Wear OS 2 پشتیبانی می‌کنند قرار خواهد گرفت.

سیستم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - عامل Wear OS 3 با همکاری سامسونگ و گوگل توسعه یافته است. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - سامسونگ در رویداد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - آنپکد اخیر خود - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - دستگاه‌های گلکسی واچ ۴ استاندارد و کلاسیک را با پشتیبانی از این سیستم عامل معرفی کرده بود. Wear OS 3 با تغییرات ظاهری و کاربردی بسیار زیادی از جمله اپلیکیشن جدید یوتیوب موزیک و نسخه‌ بروزرسانی شده اپلیکیشن گوگل مپ، مسیج، پشتیبانی از تایل‌های شرکت‌های شخص ثالث و عرضه گسترده‌تر گوگل پلی همراه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - است.

با وجود این ویژگی‌های جدید، به نظر می‌رسد گوگل و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - پلتفرم Wear OS این شرکت اکنون - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر رشت استان گیلان - آماده رقابت با اپل واچ هستند. البته این شرکت تایید کرده است که تنها ساعت‌هایی مانند Mobvoi TicWatch Pro 3 و TicWatch E3 که از پردازنده Wear ۴۱۰۰ اسنپدراگون بهره می‌برند، بروزرسانی Wear OS 3 را دریافت خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone