🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32077.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی از Mi 9 SE رونمایی کرد؛ اولین گوشی بهره‌مند از اسنپدراگون 712

امروز طی رویدادی در چین شیائومی می 9 با دوربین اصلی سه گانه، چیپست اسنپدراگون 855 و ۸ گیگابایت رم معرفی شد. با این وجود موبایل مذکور تنها تلفن هوشمند جدید کمپانی چینی نیست چرا که ...

امروز طی رویدادی در چین شیائومی می 9 با دوربین اصلی سه گانه، چیپست اسنپدراگون 855 و ۸ گیگابایت رم معرفی شد. با این وجود موبایل مذکور تنها تلفن هوشمند جدید کمپانی چینی نیست چرا که نسخه‌ی دیگری از این گوشی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - نیز با نام Mi 9 SE معرفی شده. به گفته‌ی لی جون مدیرعامل شیائومی، موبایل یاد شده که در واقع نسخه‌ی ویژه‌ای (Special Edition) از می 9 به حساب می‌آید، اولین موبایل جهان است که از چیپست اسنپدراگون 712 بهره می‌برد. علاوه بر این، گوشی Mi 9 SE به دوربین اصلی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - ۴۸ مگاپیکسلی سونی با سنسور IMX586 در بدنه‌ی پشتی مجهز شده و یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر آن به چشم می‌خورد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان

Mi 9 SE کمی از پرچمدار شرکت شیائومی کوچکتر است و از یک نمایشگر امولد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - ۵.۹۷ اینچی استفاده می‌کند که یک بریدگی قطره‌ای در بالای آن محل قرارگیری سنسور‌های دوربین سلفی است. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - این موبایل که حاشیه‌های ضخیم‌تری نسبت به شیائومی می 9 برایش درنظر گرفته شده، از یک چیپست اسنپدراگون 712 به همراه ۶ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

چندی پیش - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - شرکت کوالکام چیپست اسنپدراگون 712 را به لیست بلند بالای خود اضافه کرد. این چیپست که با رویکرد 10 نانومتری تولید شده، در واقع یک به روزرسانی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - جدید برای اسنپدراگون 710 محسوب می‌شود. از تفاوت‌های چیپست جدید می‌توان به افزایش قدرت ۱۰ درصدی آن اشاره کرد که می‌تواند در اجرای بازی‌ها فوق العاده عمل کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان

موبایل Mi 9 SE همانند - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - شیائومی می 9 از آرایه دوربین اصلی سه گانه استفاده می‌کند که علاوه بر سنسور اصلی ۴۸ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - مگاپیکسلی سونی، یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی الترا واید و حسگر ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو نیز در آن تعبیه شده است.

یک دروبین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هم در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر این موبایل قرار گرفته که کاربر می‌تواند با کمک آن و چندین فیلتر مخصوص، سلفی‌های زیادی برای شبکه اجتماعی بیاندازد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان

یک باتری ۳۰۷۰ میلی آمپر ساعتی نیز برای این نسخه ویژه در نظر گرفته شده که از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. خبر بد اینکه موبایل مذکور همانند بسیاری از تلفن های هوشمند جدید، جک صوتی ۳.۵ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - میلیمتری ندارد و کاربر باید از درگاه USB-C برای اتصال هدفون استفاده کند.

از دیگر مشخصات آن می‌توان به تقویت کننده‌ی پردازش مخصوص گیم یعنی Game Turbo و رابط کاربری جدید کمپانی شیائومی MIUI 10 اشاره نمود. ضمن اینکه موبایل مذکور به چیپست NFC هم مجهز شده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان

نسخه‌ی ویژه‌‌ی پرچمدار جدید شیائومی، به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - همان سه رنگ آبی، ارغوانی و مشکی عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند آن را با پرداخت هزینه‌ای معادل ۳۰۰ تا ۳۴۰ دلار خریداری کنند.

 

بررسی ویدیویی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - دیجیاتو: گوشی پرچمدار آنر ویو 20 با دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone