🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10838.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سری آنر مجیک ۳ با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و تمرکز بر فیلمبرداری معرفی شدند

آنر از سه عضو سری آنر مجیک ۳ شامل نسخه معمولی، نسخه پرو و پرو پلاس با بهره مندی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و تمرکز بر تصویربرداری ویدیویی رونمایی کرد. آنر مجیک ۳ و ...

آنر از سه عضو سری - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی - آنر مجیک ۳ شامل نسخه معمولی، نسخه پرو و پرو پلاس با بهره - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی - مندی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و تمرکز بر تصویربرداری ویدیویی رونمایی کرد. آنر مجیک ۳ و مجیک ۳ پرو - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی - شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند اما مشخصات دوربین آن‌ها کمی متفاوت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی - است. قدرتمندترین - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی - عضو این سری آنر مجیک ۳ پرو پلاس است.

آنر مجیک ۳ و آنر مجیک ۳ پرو از نمایشگر ۶.۷۶ اینچی اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +FHD بهره می‌برند. پنل این گوشی‌ها از خروجی رنگ ۱۰ بیت پشتیبانی می‌کند و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی آن‌ها در روزنه دوربین سلفی جلوی نمایشگر قرار گرفته است. همچنین در کنار دوربین سلفی یک سنسور عمق سنجی ToF 3D برای افزایش امنیت حین قفل گشایی از طریق تشخیص چهره قرار دارد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی

بخش ماژول دوربین هر دو دستگاه نیز کاملا مشابه است و از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX 766 سونی، سنسور مونوکروم ۶۴ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برند. مجیک ۳ پرو علاوه بر این دوربین‌ها، دارای یک ماژول تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی - با قابلیت زوم اپتیکال ۳.۵ برابر و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابر است.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی

همکاری با IMAX قابلیت‌های فیلمبرداری سینمایی با پشتیبانی از فرمت LOG را برای آنر به ارمغان آورده است که به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی - گفته آنر منجر به بهبود کیفیت تصویر و بهبود روند ویرایش می‌شود. گوشی‌های آنر همچنین از هشت پروفایل درجه‌بندی رنگ 3D LUT پشتیبانی می‌کنند که محتوای ویدیویی کاربران را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی - بیشتر افزایش می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی

در زیر کاپوت هر دو گوشی از تراشه اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی - ۸۸۸ پلاس، ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برند. باتری هر دو - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی - گوشی ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات و شارژ بی‌سیم Qi ۵۰ وات سازگاری دارد. مجیک ۳ از گواهی IP54 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بهره می‌برد و نسخه پرو به همراه گواهی IP68 روانه بازار می‌شود.

هر دونسخه با رابط کاربری - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی - UI 5 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۱ و پشتیبانی از خدمات و سرویس گوگل در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی - دسترس کاربران قرار می گیرند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی

آنر مجیک ۳ با قیمت پایه ۱۰۵۴ دلار و در ترکیب رنگ آبی، صورتی، سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد و آنر مجیک ۳ پرو تنها در سه رنگ صورتی، مشکی و سفید با قیمت ۱۲۸۹ دلار - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی - عرضه می‌شود.

آنر مجیک ۳ پرو پلاس نیز قدرتمندترین عضو این خانواده است که طراحی مشابه میت 40 RS دارد. این دستگاه با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی  Flex OLED و ۱۲۰ هرتز نیز از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می برد و مجهز به رم ۱۲ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. در پنل پشتی دستگاه نیز چهار دوربین شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX700 1/1.28، دوربین ۲۰، ۱۲ و درنهایت ۸ مگاپیکسلی می شود. دوربین سلفی دستگاه نیز ۱۳ مگاپیکسلی است.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی

این گوشی هوشمند برخلاف دو مدل دیگر مجهز به شیلد نانو کریستال (Nano Crystal Shield) - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر دلیجان استان مرکزی - است که آن را در حدود سه برابر مستحکم تر از دستگاه های معمولی می کند.

قدرتمندترین عضو این سری با استاندارد IP68 و باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی در دسترس کاربران قرار می گیرد. نسخه پرو پلاس با قیمت ۱۷۶۰ دلار در دو ترکیب رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوزاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام شما سمت بهشتی دلیجان تعمیر لباسشویی اوشن WFO 1070 LDS هم دارید
پاسخ: بله در بهشتی شهر دلیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر دخمل نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب نمایندگی شما آیا اطراف طالقانی دلیجان کار انجام میده.
پاسخ: بله در طالقانی شهر دلیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone