🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10839.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

بیکسبی روی گوشی‌های تاشو جدید گلکسی ۳۵ درصد سریع‌تر عمل می‌کند

سامسونگ در رویداد آنپکد خود علاوه بر معرفی گوشی‌های تاشو، ساعت‌های هوشمند Wear OS و هدفون‌ بی‌سیم جدید خود، از بهبود عملکرد دستیار هوشمند صوتی بیکسبی خبر داد. طبق اعلام سامسونگ، اکنون بیکسبی در دستگاه‌های ...

سامسونگ در رویداد آنپکد خود - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سنقر استان کردستان - علاوه بر معرفی گوشی‌های تاشو، ساعت‌های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سنقر استان کردستان - هوشمند Wear OS و هدفون‌ بی‌سیم جدید - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سنقر استان کردستان - خود، از بهبود عملکرد دستیار هوشمند صوتی بیکسبی خبر داد. طبق اعلام سامسونگ، اکنون - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سنقر استان کردستان - بیکسبی در دستگاه‌های جدید ۳۵ درصد سریع‌تر عمل می‌کند.

سامسونگ در جریان رویداد روز گذشته خود اشاره کرد که بیکسبی اکنون ۳۵ درصد سریع‌تر روی گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ کار می‌کند. این پیشرفت بیشتر از اینکه از طریق سرورهای سامسونگ اجرا شود به پردازش صدای این دستگاه‌ها مربوط می‌شود. پردازش صدا این دستگاه‌ها اکنون از طریق NPU (واحد پردازش عصبی) انجام می‌شود که در پردازنده‌های مدرن تعبیه شده است. با این وجود، هنوز مشخص نیست که این بهبود شامل سایر دستگاه‌های قدیمی گلکسی نیز خواهد شد یا خیر.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سنقر استان کردستان

پیشرفت جدید دستیار هوشمند سامسونگ مشابه کاری است که اپل با برخی از درخواست‌های سیری از طریق پردازش صدا روی دستگاه در iOS 15 انجام داده است. حتی گوگل نیز از سال ۲۰۱۹ پردازش برخی دستورات دستیار هوشمند خود را بهبود داده است و برخی اسپیکرهای هوشمند الکسا نیز توان انجام چنین کاری - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سنقر استان کردستان - را دارند. با این وجود که NPU‌های موجود در چیپست‌های آینده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سنقر استان کردستان - بهبود پیدا خواهند کرد، انتظار می‌رود بیکسبی نیز در آینده دستورات کاربران را سریع‌تر اجرا کند.

به تازگی برخی عناصر بصری و رابط کاربری کلی بیکسبی تغییرات جدیدی پیدا کرد. طبق این تغییرات دستیار هوشمند سامسونگ مانند سیری و دستیار گوگل، دستورات کاربران را در قسمت مشخص شده‌ای از صفحه نشان می‌دهد. علاوه بر این، سامسونگ اپلیکیشن خود را در برخی بازارهای دیگر مانند هند فعال کرده است. با این وجود تمام گوشی‌های اندروید از قبل - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سنقر استان کردستان - دستیار هوشمند گوگل را دارند که درک صدا و پاسخ بهتری را ارائه می‌کند، با این وجود باید دید چه تعداد از کاربران سراغ اپلیکیشن بیکسبی و دستیار هوشمند سامسونگ خواهند رفت. آخرین بروزرسانی بیکسبی که شامل رابط کاربری جدید می‌شود هم اکنون از طریق پلی استور گوگل قابل دریافت است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone