🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28138.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی با تحلیل شبکه‌های اجتماعی به کمک سیل‌زدگان خواهد آمد

مرکز تحقیقات کمیسیون اروپا در حال کار روی سیستمی است که با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و تحلیل آن‌ها با استفاده از هوش مصنوعی کمک رسانی به افراد سیل زده را آسان‌تر می‌کند. ...

مرکز تحقیقات کمیسیون اروپا در حال کار روی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - سیستمی است که با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - تحلیل آن‌ها با - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - استفاده از هوش مصنوعی کمک رسانی به افراد سیل زده را آسان‌تر می‌کند.

در این مقاله دانشمندان اروپایی به این موضوع اشاره کرده‌اند که چگونه میتوان از هوش مصنوعی برای شناسایی میزان اضطراب مردم مناطق مختلف برای کمک رسانی به آن‌ها استفاده کرد و متوجه شد - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - که چه مناطقی بیشتر از بقیه نیاز به کمک دارند.

این سیستم با استفاده از هوش مصنوعی اقدام به جمع آوری و شناسایی توییت هایی می‌کند که افراد سیل زده با محوریت مناطق بحران - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - زده منتشر کرده اند.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران

همانطور که میدانید اعتماد به اعتبار توییت ها کار چندان راحتی نیست و همین - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - جا هوش مصنوعی به کمک - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - دانشمندان خواهد آمد. برای شروع محققان به این هوش مصنوعی کلمات کلیدی مربوط به سیل در زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی را آموزش داده‌اند.

اخیرا این سیستم موفق شد بیشتر از ۱۴ هزار توییت مربوط به سیل در منطقه کالابریا ایتالیا را شناسایی کرده و بر اساس داده‌های جغرافیایی آن‌ها را طبقه بندی می‌کند. محققان امیدوارند بتوانند از - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - شبکه‌های اجتماعی در کنار دیگر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - اطلاعات جغرافیایی استفاده کنند.

آن‌ها می‌خواهند از سرعت بالای - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - شبکه‌های اجتماعی برای کمک رسانی استفاده کنند. البته دانشمندان اروپایی در این راه تنها نیستند و کمپانی‌های دیگری مانند فیسبوک و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - گوگل هم در حال توسعه سیستمی برای برداشت اطلاعات از شبکه‌های اجتماعی و اینترنت هستند.

هوش مصنوعی به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان مدرن تبدیل شده - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - است. در  همین راستا، مدتی پیش دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده حکمی را امضا کرد که بر اساس آن دستگاه های دولت فدرال موظف شدند - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - منابع بیشتری را به پژوهش، ترویج و آموزش هوش مصنوعی اختصاص دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone