🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34292.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام روش های جدید خرید کردن از استوری ها را معرفی کرد

از اردیبهشت ماه امسال اینستاگرام به صورت آزمایشی مشغول بررسی خرید از طریق استوری اینستاگرام بوده. حالا این شبکه‌ی اجتماعی محبوب که در سال های اخیر با سرعت بسیار زیادی در حال کسب مخاطب های ...

از اردیبهشت ماه امسال اینستاگرام به صورت آزمایشی مشغول بررسی خرید از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - طریق استوری اینستاگرام بوده. حالا این شبکه‌ی اجتماعی محبوب که در سال های اخیر با سرعت بسیار زیادی در حال کسب مخاطب های جدید است؛ اعلام کرده که قصد دارد ویژگی های جدیدی به بخش خرید از طریق استوری ها اضافه کند. در واقع دو بروزرسانی جدید برای کاربران اینستاگرام در راه خواهد بود که خرید از طریق استوری اینستاگرام را ساده تر خواهد کرد.

ویژگی یاد شده به زودی در ۴۶ کشور دنیا در دسترس قرار خواهد گرفت. این ویژگی باعث می شود که کاربران - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اینستاگرام در صورتی که در حین تماشای استوری شرکت ها و برند های مورد علاقه‌شان به کالایی علاقمند شدند، به راحتی با زدن روی استوری اطلاعات بیشتری از کالا در اختیارشان قرار بگیرد و آن ها را خریداری کنند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گنبد کاووس استان گلستان

به روزرسانی بعدی اما امکان خرید را به بخش اکسپلور اینستاگرام هم خواهد آورد. بخشی که عموما پست های نشان داده شده در آن با توجه به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - علاقمندی های هر کاربر و بر اساس تشخیص هوش مصنوعی اینستاگرام صورت می پذیرد. در این بخش کاربران می توانند عکس هایی از کالاهای مربوط به برند هایی که دنبال می کنند و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - همچنین برند هایی که به تشخیص اینستاگرام ممکن است به آن علاقمند باشند را مشاهده نمایند.

بنابر ادعای شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام، امکان خرید از بخش اکسپلور دو روز است که در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته و در هفته‌ های آینده به صورت عمومی قابل استفاده خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone