🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19397.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت و توسعه یک نسخه مبتنی بر وب از اوت‌لوک برای ویندوز و مک

مایکروسافت در حال توسعه یک نسخه واحد از اوت‌لوک برای سیستم عامل ویندوز و مک او اس است که جایگزین برنامه‌های ایمیل و تقویم پیش‌فرض ویندوز ۱۰ هم خواهد شد. طبق گزارشی جدید، این برنامه ...

مایکروسافت در حال توسعه یک نسخه واحد از اوت‌لوک برای سیستم عامل ویندوز و مک او اس است که جایگزین برنامه‌های ایمیل و تقویم پیش‌فرض ویندوز ۱۰ هم خواهد شد.

طبق گزارشی جدید، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فراهان استان مرکزی - این برنامه جدید با اسم رمز «Monarch» مراحل توسعه خود را طی می‌کند و رابط کاربری آن مبتنی بر نسخه وب اوت‌لوک است که هم اکنون می‌توان از طریق مرورگر به آن دسترسی پیدا کرد.

پروژه Monarch - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فراهان استان مرکزی - هدف نهایی مایکروسافت از چشم انداز «One Outlook» است که سال گذشته میلادی جرئیات آن را منتشر کرد. به عنوان بخشی از این چشم انداز، این غول دنیای نرم افزار - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فراهان استان مرکزی - می‌خواهد یک - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فراهان استان مرکزی - نسخه واحد از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فراهان استان مرکزی - اوت‌لوک بسازد تا جایگزین نسخه‌های کنونی آن شامل اوت‌لوک وب، اوت‌بوک برای ویندوز، اوت‌لوک برای مک او اس و ایمیل و تقویم در ویندوز ۱۰ شود.

مایکروسافت با تکمیل پروژه Monarch، یک برنامه اوت‌لوک واحد ارائه می‌کند که بدون توجه به سیستم عامل یا وب، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فراهان استان مرکزی - رابط کاربری و کدبیس یکسانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فراهان استان مرکزی

این نسخه جدید علاوه بر اینکه با سیستم عامل‌های مختلف سازگار است، حجم کمتری در مقایسه با نسخه‌های کنونی دارد و کاربران نسخه رایگان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فراهان استان مرکزی - اوت‌لوک و مشتریان سازمانی و کسب و کارها می‌توانند از آن استفاده کنند.

این برنامه جدید با سیستم عامل ادغام می‌شود و همچنین از قابلیت‌هایی مانند فضای ذخیره‌سازی آفلاین، اشتراک‌گذاری اهداف، نوتیفیکیشن‌ها و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت همچنین می‌خواهد مطمئن شود که Monarch به عنوان یک برنامه بومی در سیستم عامل درنظر گرفته شود، در حالی که همچنان در میان پلتفرم‌ها به عنوان یک نرم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فراهان استان مرکزی - افزار یونیورسال باقی بماند.

پیش - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فراهان استان مرکزی - نمایش این برنامه اواخر ۲۰۲۱ از راه می‌رسد و مایکروسافت قصد دارد در سال ۲۰۲۲ آن را جایگزین اپ‌های ایمیل و تقویم در ویندوز ۱۰ کند. این برنامه جایگزین نسخه Win32 اوت‌لوک هم می‌شود، اما اینکار زمانبر خواهد بود. با وجود ارائه این برنامه در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فراهان استان مرکزی - سال آینده میلادی، برای تجربه حس کاربری می‌توانید با مرورگر از وب اپ آن استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اشااونی نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر جسارتا حسین آباد فراهان سرویس کار مایکروفر ویرپول دارید؟
پاسخ: بله در حسین آباد شهر فراهان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone