🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  3. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  4. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19682.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شکایت شرکت‌های فناوری از دولت ترامپ به خاطر توقف صدور ویزای کار موقت

برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری ایالات متحده با موضع‌گیری علیه ترامپ از توقف صدور ویزای کار موقت انتقاد کردند. شرکت‌های یاد شده اعلام کردند محدودیت جدید در صدور ویزا به طور قابل توجهی بر بازیابی ...

برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری ایالات متحده با موضع‌گیری علیه ترامپ از توقف صدور ویزای کار موقت انتقاد کردند. - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شاندیز استان خراسان - شرکت‌های یاد شده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شاندیز استان خراسان - اعلام کردند محدودیت جدید در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شاندیز استان خراسان - صدور ویزا به طور قابل توجهی بر بازیابی اقتصاد آمریکا در دوران پساکرونا تأثیر منفی می‌گذارد.

شرکت‌های فناوری آمریکا از جمله اپل، فیسبوک، توییتر و مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که توقف صدور ویزای کار موقت که به منظور محافظت از کارکنان آمریکایی گرفته شده، در واقع به آنها، کارفرمایان و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شاندیز استان خراسان - اقتصاد ضربه می‌زند.

اوایل تیر ماه امسال رییس جمهور آمریکا با صدور فرمان اجرایی، صدور ویزای کار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شاندیز استان خراسان - موقت را به دلیل بیکاری بی‌سابقه ناشی از دنیاگیری ویروس کرونا تا پایان سال ۲۰۲۰ متوقف کرد. مدت کوتاهی پس از این فرمان شرکت‌های بزرگ فناوری از جمله اپل و گوگل به اتخاذ چنین تصمیمی انتقاد کردند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شاندیز استان خراسان

به دنبال این تصمیم به اداره مهاجرت آمریکا دستور داده شد تا از ورود کارکنان میهمان با ویزاهای موقتی از جمله ویزای H-1B جلوگیری شود که بسیاری از کارکنان حوزه فناوری بوسیله آن مجوز کار کردن در این کشور را به دست می‌آورند.

تیر ماه امسال - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شاندیز استان خراسان - اتاق بازرگانی ایالات متحده آمریکا با پشتیبانی گروه‌های بازرگانی مختلف از دولت ترامپ به خاطر جلوگیری از ورود کارکنان موقتی به آمریکا شکایت کرد. حال نزدیک به ۵۰ شرکت، کمپانی، سازمان و انجمن‌های بازرگانی از این شکایت اعلام پشتیبانی کرده‌اند.

گروه FWD.us یکی از حامیان این بیانیه که در زمینه اصلاح قوانین مهاجرتی در آمریکا فعالیت می‌کند، اعلام کرد بستن - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شاندیز استان خراسان - راه‌های مهاجرت قانونی به آمریکا به ثبات اقتصاد، بازیابی و رشد آن خصوصاً در دوران پسا کرونا آسیب طولانی مدت خواهد زد. به گفته این گروه امنیت و رشد اقتصاد آمریکا در آینده ناشی از تلاش‌های مهاجران سخت‌کوش خواهد بود.

در بیانیه یاد شده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شاندیز استان خراسان - شرکت‌هایی همچون فیسبوک، نتفلیکس، ادوبی، ردیت، گیت‌هاب، پی‌پال و آمازون اعلام کردند که «توقف غیرمسئولانه برنامه‌های غیرمهاجرتی منفعتی برای ایالات متحده نخواهد داشت.» شرکت‌های یاد شده مدعی شدند که این محدودیت برخلاف ادعای ترامپ سبب «سرکوب نوآوری و ممانعت از رشد شده و در نهایت به کارکنان آمریکایی، کسب‌وکارها و اقتصاد این کشور خسارت جبران‌ناپذیر وارد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر شاندیز استان خراسان - خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اهونور نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر میشه بگید تعمیرچی آیا منطقه فرهنگ شاندیز برای تلویزیون مارشال تعمیرکار داره
پاسخ: بله در فرهنگ شهر شاندیز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone