🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41112.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تصویر افشا شده از گلکسی اس 9 به حذف جک هدفون اشاره دارد

با معرفی مهم ترین پرچمداران سال 2017، کم کم به انتشار شایعات و تصاویر تلفن های پرطرفدار سال 2018 نزدیک تر می شویم. در این بین مهم ترین بحثی که در دنیای موبایل مطرح شده، ...

با معرفی مهم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ترین پرچمداران سال 2017، کم کم به انتشار شایعات و تصاویر تلفن های پرطرفدار سال 2018 نزدیک تر می شویم. در این بین مهم ترین بحثی که در دنیای موبایل مطرح شده، احتمال ادغام اسکنر اثر انگشت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با نمایشگر در پرچمداران پرفروش است که تا این لحظه، خبر رسمی یا قطعی از وجود قابلیت مذکور در محصولات مورد نظر منتشر نشده است.

امروز اما منابع چینی تصاویر جدیدی از طرح پرچمداران گلکسی اس - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 9 و اس 9 پلاس را افشا کرده اند که در توضیحات آن ها به احتمال ادغام حسگر اثر انگشت با نمایشگر (یا انتقال دوباره آن به پنل پشتی) اشاره شده است.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربیتعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

قابلیت تشخیص چهره سه بعدی احتمالاً در گلکسی اس 9 حضور خواهد داشت

در کنار مبحث اسکنر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اثر انگشت، تصاویر جدید از حضور قابلیت تشخیص چهره ایمن تر در پرچمداران 2018 سامسونگ خبر می دهند که شامل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سنسورهای سه بعدی نیز می شود. در صورت صحت ماجرا، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - احتمالاً سامسونگ با بهره گیری از حسگرهای عمق سنج در کنار اسکنر عنبیه، مستقیماً به رقابت با قابلیت FaceID اپل خواهد رفت که البته این ویژگی نیز هنوز به دست مشتریان نرسیده و از عملکرد آن در استفاده روزمره اطلاعی در دست نیست.

در این میان شاید نزدیک ترین خبر به واقعیت، حذف جک هدفون از گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - باشد که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - احتمال انجام آن توسط سامسونگ و پیوستن به جمع اکثر تولیدکنندگانی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که به درگاه USB-C اکتفا کرده اند، منطقی به نظر می رسد.

لازم به ذکر است که با توجه به تصاویر موجود، طراحی پرچمداران 2018 سامسونگ نسبت به مدل های سال 2017 تفاوت چندانی نداشته و تنها حاشیه های نمایشگر در بالا و پایین اندکی باریک تر شده است.

گفتنی است در تصاویر اخیر به حضور دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز اشاره شده که هر دو مورد از نوع دوگانه خواهند بود.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone