🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  2. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  3. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  4. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37639.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

چرا دنیای اندروید سیستم مشابهی در حد Face ID ندارد؟

سیستم عامل اندروید از سال‌ها پیش توانایی شناخت چهره کاربر و آنلاک موبایل را به دست آورده است؛ قابلیتی به نام «Smart Lock» که از نسخه پنجم اندروید به این سیستم عامل اضافه شد اما ...

سیستم عامل اندروید از سال‌ها پیش توانایی شناخت چهره کاربر و آنلاک موبایل را به دست آورده است؛ قابلیتی به نام «Smart Lock» که - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از نسخه پنجم اندروید به این سیستم عامل اضافه شد اما پیشتر کارشناسان امنیتی موفق شده‌اند این سیستم را با - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یک تصویر با کیفیت از کاربر دور بزنند.

در این میان بعضی سازندگان موبایل‌های اندرویدی مانند سامسونگ و وان‌پلاس روی تکنولوژی‌های مشابهی کار کرده‌اند و تلاش داشته‌اند تا ویژگی شناخت چهره را در موبایل‌های خودشان ارتقا دهند. در حال حاضر آخرین پرچمدار وان پلاس می‌تواند موبایل را به سریع‌ترین شکل ممکن از طریق شناخت چهره کاربر آنلاک کند - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و سامسونگ هم مسیر توسعه سیستم تشخیص عنبیه چشم کاربر را در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پیش گرفته - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و تلاش کرده - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در طول چندین سال آن را سریع‌تر و بهتر کند. با این حال همچنان عنوان پیچیده‌ترین و امن‌ترین سیستم شناخت چهره، متعلق به Face ID اپل است که در آیفون ۱۰ از راه رسید.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

سیستم تشخیص چهره اپل ترکیبی است از کارکرد دوربین ۷ مگاپیکسلی، دوربین مادون قرمز، حسگر مجاورت، flood illuminator، حسگر نور محیطی، و همچنین پروژکتور ویژه ای که به کمک یکدیگر نقشه‌ای سه بعدی از صورت کاربر را ایجاد می‌کنند. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا شرکت‌های سازنده موبایل‌های اندرویدی مایل به توسعه چنین ترکیبی از سنسورها برای پرچمداران - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آینده خود نیستند و در خبرها اصلاً چنین موردی به گوش نمی‌رسد.

رویکرد اصلی سازندگان اندروید، اتکا به تکنولوژی‌ شرکت‌های دیگر بوده است. دو شرکت «سناپتیکس» و «کوالکام» از سه سال پیش می‌گویند که - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در حال توسعه سنسورهای اثرانگشت زیر نمایشگر هستند. اولین تلاش شرکت سناپتیکس در موبایل‌های جدید ویوو نمایان شد اما هواوی با همکاری کوالکام می‌خواهد یک - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سنسور فراصوت را در P20 قرار دهد که به احتمال زیاد کارکرد بسیار بهتری از محصول سناپتیکس خواهد داشت.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

علت اصلی رفتن به سوی این مسیر، هزینه بالای توسعه سیستمی به پیچیدگی Face ID - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بوده است. خبرگزاری تایوانی «دیجی‌تایمز» در گزارش تازه‌ای می‌نویسد که هزینه ساخت سیستمی که بتواند یک نقشه سه بعدی از چهره کاربر ایجاد و آن - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - را - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شناسایی کند، به بیش از ۶۰ دلار برای هر واحد می‌رسد. در واقع اپل اکنون - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بابت هر آیفون ۱۰، این مبلغ را می‌پردازد.

نکته - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - قابل توجه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اینجاست - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که اپل ۶۰ دلار صرفاً برای ماژول‌های سیستم Face ID هزینه می‌کند و هر شرکت سازنده موبایل‌های اندرویدی که بخواهد یک سیستم تشخیص چهره مشابه بسازد، باید هزینه‌های جانبی بسیاری برای طراحی سخت افزار، نرم‌افزار و ترکیب آنها با سیستم عامل را در نظر بگیرد. همه این موارد با هم سبب می‌شوند که سازنده یا از سود خالص خودش چشم‌پوشی کند و یا مجبور شود موبایلش را گران‌تر عرضه کند.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

مسئله - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دیگری که جلوی سازندگان اندرویدی را می‌گیرد، قوانین - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مربوط به پتنت‌هاست. اپل برای توسعه Face ID پتنت‌هایی را ثبت کرده که در واقع حق اختراع به حساب می‌آیند و شرکت‌های دیگر نمی‌توانند رایگان از آنها استفاده کنند. اطلاعاتی در دست نیست - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که آیا تمام تکنولوژی Face ID وابسته به پتنت‌های خود اپل بوده یا این شرکت از پتنت‌های دیگری هم استفاده کرده و بابت آنها هزینه پرداخته است.

در هر صورت، این - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - فناوری بی‌صاحب نیست! در نتیجه هر شرکتی که حتی خودش هم بخواهد چنین سیستمی را به شکل کاملاً خانگی توسعه دهد، احتمالاً از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شکایت صاحب این فناوری بی نصیب نخواهد ماند. این هم یک هزینه دیگر.

همه این موارد در کنار هم باعث شده‌اند تا دنیای اندروید، سیستم تشخیص چهره‌ای به پیچیدگی Face ID نداشته باشد و در عوض، شرکت‌ها تلاش کنند همان سنسور اثر انگشت را به زیر نمایشگر بکشانند. تصمیمی که البته شاید منطقی هم باشد، چرا که آمار فروش آیفون ۱۰ هم تعریف چندان زیادی ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone