🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21690.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک در دوراهی؛ مدیرعامل تسلا می‌خواهد استیو جابز بعدی باشد یا نقطه عکس آن؟

سال ۲۰۱۴ میلادی بود که دو دانشجوی تازه فارغ التحصیل شده یک ویدیوی تبلیغاتی غیر رسمی برای تسلا ساختند. این آگهی روی طراحی خاص اتومبیل الکتریکی این شرکت تمرکز نداشت، روی چگونگی کارکرد باتری آن ...

سال ۲۰۱۴ میلادی بود که دو دانشجوی تازه فارغ التحصیل شده یک ویدیوی تبلیغاتی غیر رسمی برای تسلا ساختند.

این آگهی روی طراحی خاص اتومبیل الکتریکی این شرکت تمرکز نداشت، روی چگونگی کارکرد باتری آن هم همینطور. حتی سعی نکرد رانده شدن آن را به شکلی حماسی در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - یک جاده به تصویر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - بکشد. در عوض، تمرکز بر این بود که اتومبیل مورد بحث چطور آینده حمل و نقل را به نقاطی فراتر از آنچه در تخیلات‌مان می‌گذرد - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - می‌برد.

آگهی به تسلا از - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - چشم یک کودک نگاه می‌کرد، با لنزی از جنس شگفت‌زدگی.

ویدیو به شکلی انفجاری - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - در اینترنت دست به دست شد و به سرعت توجه تمام سایت‌ها و بلاگ‌های مربوط به اتومبیل را به خود جلب کرد. تا اینکه در نهایت شخص مدیر عامل تسلا هم واکنش نشان داد و از آن تمجید کرد.

چرا نباید چنین کاری می‌کرد؟

این ویدیو به زیبایی تصویری که تسلا می‌خواست از خود به نمایش - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - بگذارد (جاه‌طلبی در حد هدف گرفتن ستاره‌ها) را ترسیم می‌کرد.

و مهم‌تر از همه‌چیز، رایگان بود.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران

رایگان از این نظر که برای کمپانی هیچ هزینه‌ای نداشت و حتی بهتر از این، - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - عاری از عرف‌های رایج در تبلیغات سازمانی بود. هیچ ارائه‌ای انجام نشده بود، نیازی به هیئت مشاوره تبلیغاتی نبود و هزینه‌ای هم بابت رزرو یک تایم پخش پرداخت نشده بود. دو دانشجوی فارغ التحصیل شده این ویدیو را ساختند چون عاشق تسلا بودند و مردم هم کلیک می‌کردند چون می‌خواستند آن را تماشا کنند. - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - شرایطی برد-برد برای تسلا بود، یکی از آن وضعیت‌هایی که تمام برندهای جهان به دنبالش می‌گردند. و تسلا به خالص‌ترین شکل ممکن آن را به دست آورده بود.

همین ماجرا به خوبی استراتژی تبلیغاتی تسلا -و بودجه‌اش- را از زمان تاسیس در سال ۲۰۰۳ میلادی مشخص می‌کند.

ماسک توجه‌ها را نمی‌خرد. آن‌ها را به دست می‌آورد.

تا حدی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - به لطف ایلان ماسک، تسلا سهمی ۶۰ درصدی از بازار اتومبیل‌های الکتریکی آمریکا به دست آورده و در این راه مشتریان برندهای لوکس را نیز ربوده. این کمپانی در سال ۲۰۱۹ مجموعا بیشتر از - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - دو سال قبلی اتومبیل فروخت و با چنین گشتاوری، سهام - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - تسلا هم تقریبا رشد ۳۰۰ درصدی داشته که باعث می‌شود سرمایه‌سازی‌اش دو برابر از امثال فورد، جنرال موتورز و کرایسلر بیشتر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - باشد.

در میان تمام این رشدها، بودجه تبلیغاتی تسلا تغییری نکرده. همچنان صفر است. این را بگذارید کنار ارقام دیگر کمپانی‌های اتومبیل‌سازی که سالانه میلیاردها دلار صرف تبلیغات در سطح بین‌المللی می‌کنند. این شرکت‌ها فقط در سال ۲۰۱۹ و فقط در آمریکا، ۱۵ میلیارد دلار صرف تبلیغات دیجیتال کرده‌اند.

صدا و تصویر برند تسلا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - تنها - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - متکی بر کیفیت اتومبیل‌ها، رضایت مشتریانی که دهان به دهان می‌شود و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - البته بلندگوییست - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - که ماسک در شبکه‌های اجتماعی به دست گرفته. این احتمالا بهترین نرخ هزینه تبلیغات و بازگشت مالی در تاریخ بشریت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - باشد.

ماسک تبلیغاتی

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران

با این همه، رویکرد برندی که کاملا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - بر موسس‌اش متکی است محدودیت‌های خودش را هم دارد.

اگر توییت‌های چند هفته اخیر ایلان ماسک را دنبال کرده باشید کاملا متوجه این محدودیت‌ها می‌شوید. ماسک به شکلی کاملا ترامپی، بیانیه‌های عمومی جنجال‌برانگیز مطرح کرده است. او ابتدا در این باره صحبت کرد که چه زمانی می‌تواند کارخانه‌اش در کالیفرنیا را بازگشایی کند و آیا اصلا چنین اتفاقی خواهد افتاد یا خیر.

او در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - پادکست جو روگن اطلاعاتی غلط راجع به کووید-۱۹ منتشر کرد. او تصمیم - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - گرفت که برای فروش چندین خانه‌اش در محله Bel Air لوس آنجلس بهتر است رویکرد «فروش توسط صاحب» را در پیش بگیرد. او سپس گفت که قرص قرمز (با اشاره به فیلم ماتریکس) را انتخاب کرده و از بقیه هم خواست چنین کنند؛ توییتی که به مذاق ایوانکا ترامپ هم خوش آمد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران

بگذارید فقط بگوییم که هیچ‌کدام از این‌ها جزو استراتژی‌هایی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - نیست که حتی سنت‌شکن‌ترین مدیران ارشد بازاریابی هم به سراغش بروند.

تا به امروز، دقیقا همین رویکرد منحصر به فرد - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - ایلان ماسک بوده که میراث (و فروش) تسلا را یدک کشیده است. وقتی با متخصصین آژانس‌های تبلیغاتی بزرگ صحبت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - می‌کنید، همگی از توانایی خاص ماسک در پیوند زدن تصویر برند تسلا با تصویر خودش می‌گویند و اینکه او تنها نیروی پیشرانه شرکت است.

درست مثل بساری از داستان‌های موفقیت در سیلیکون ولی، باز هم موسسی را داریم که نمی‌ترسد از اینکه سخنگوی شرکت باشد. نمی‌ترسد از اینکه دست به ادعاهای بزرگ بزند و بعد برای پشتیبانی از حرف‌هایش، - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - عمل کند.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران

تسلا نگاه مردم به صنعت اتومبیل‌سازی را دگرگون کرده و تجربه‌ای که برای مشتریانش فراهم آورده جواب می‌دهد. این کمپانی رویکردهای قرن بیست و یکمی در قبال به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و فروش مستقیم به مشتری را برداشته و آن‌ها را در دسته‌بندی متفاوتی پیاده‌سازی کرده که همچنان عادات قرن بیستمی را دنبال می‌کند.

تسلا صرفا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - یک اتومبیل بود. درست همانطور که آیپاد صرفا یک ام‌پی۳ پلیر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - بود.

ارزش افزوده‌های اجتماعی اتومبیل‌های الکتریکی را هم - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - به این رمانتیسیسم اضافه کنید و متوجه می‌شوید ماسک داشت به مشتریان احتمالی، چیزی فراتر از یک اتومبیل تازه می‌فروخت.

در نظرسنجی انجام شده از سوی بلومبرگ در ماه نوامبر ۲۰۱۹، حدود ۵۵ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که نظرشان نسبت به ماسک روی تصمیم‌شان در خرید یک اتومبیل تسلا تاثیرگذار بوده است. یکی از مشتریان به این خبرگزاری گفت: «به ندرت می‌توان دید مدیر یک کمپانی این‌قدر خودش - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - را در کمپانی غرق کند. هیچ ایده‌ای - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - ندارم - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - که مدیر فورد چه شکلی است. و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - فقط مدیر نیسان را - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - می‌شناسم چون او به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - زندان افتاده است».

الگوی شغلی

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران

اینکه موسس یک شرکت نقش تکیه‌گاه احساسی برند را ایفا کند اتفاقی تازه نیست.

و برای یافتن یک مثال از این ماجرا، لازم نیست راهی دورتر از استیو جابز برویم.

موسس اپل همواره الگوی مدیرانی بوده که چهره برند هم هستند، همان افرادی که بیشتر از هرکس دیگر یادآور نام و لوگوی یک برند می‌شوند. با این همه اپل هم یکی از بهترین - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - -و پربارترین- تبلیغات برند را در سراسر جهان داشت.

بدون هیچ تردید جابز با پیراهن مشکی یقه‌اسکی و شلوار جینش یک نماد بود، اما در کنار این آگهی «۱۹۸۴» را هم داشتیم که توسط ریدلی اسکات کارگردانی شد. جابز در ماه ژانویه ۲۰۰۷ از نخستین آیفون رونمایی کرد اما معرفی صحیح آن به جهان یک ماه بعد و در تبلیغی به نام Hello طی مراسم اسکار صورت گرفت.

ریچارد برانسون هم یک - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - موسس دیگر است که نقش چهره - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - کمپانی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - را ایفا می‌کند. امپراتوری Virgin عمدتا به لطف شخصیت رنگارنگ او شکل گرفته است. با این همه، موضوع - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - چه راجع به خطوط هوایی باشد و چه تلفن‌های موبایل، برندهای Virgin - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - توانسته‌اند به بالانسی صحیح میان تصویر عمومی موسس و تبلیغات مجزای برند برسند.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران

این بالانس می‌تواند نیرویی پیشرانه برای رشد برند باشد و اپل و ویرجین هردو از مثال‌های این موضوع هستند. این دو شرکت نشان می‌دهند که صدای موسس می‌تواند موازی با هویت خود برند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - به صورت موازی کار کند و این فرهنگ را میان مشتریان جا بیندازد که آنچه بیشتر راجع - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - به این برند دوست دارند را خود برگزینند. جابز خیلی از اوقات شخصیتی قلدر و ظالم معرفی می‌شد، اما - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - از آن‌جایی که برند اپل تنها راجع به او نبود، می‌توانستید تمام این - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - انتقادات را نادیده بگیرید و مشتاقانه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - در مباحثات «مک در برابر پی‌سی» مشارکت کنید.

خود جابز هم گاهی درباره اهمیت تبلیغات گسترده برند صحبت می‌کرد. وقتی کمپانی نخستین کمپین «متفاوت فکر کن» را در سال ۱۹۹۷ میلادی راه انداخت، می‌دانست که به خاطر عدم صحبت راجع به مشخصات سخت‌افزاری دقیق کامپیوترهایش به باد انتقاد گرفته می‌شود. همانطور که جابز می‌گوید «اما ما اجازه دادیم مردم بدانند اپل کیست و به همین خاطر است که همچنان در این جهان باقی مانده‌ایم».

آیا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - می‌دانیم تسلا کیست؟

برای مدتی بسیار طولانی، استایل - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - نامتعارف ایلان ماسک -چه ماریجوانا کشیدن با روگن باشد و چه رونمایی از کاشی‌های سقفی که با انرژی خورشیدی کار می‌کنند- برای تسلا تصویری غیرسنتی ترسیم کرده است. گذشته از محدودیت‌های بازاریابی ناشی از عدم سرمایه‌گذاری روی تبلیغات، - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - این خطر هم وجود دارد که تمام تصویر شرکت متکی بر تنها یک صدا باشد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران

کافیست ماسک یک فرمان اشتباه بدهد و درست مثل ماجرای رستوران‌های زنجیره پاپا جان، سال‌ها تلاش مستمر برای برندسازی از - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - بین می‌رود.

جان اشناتر بعد از تاسیس رستوران‌های زنجیره‌ای شدیدا محبوب پاپا جان تبدیل به چهره کمپانی شده بود، در تبلیغات حضور می‌یافت و در قراردادهای اسپانسری برندش، شانه به شانه سلبریتی‌ها و ستاره‌های ورزشی می‌ایستاد. اوضاع اما در سال ۲۰۱۷ تغییر کرد. اشناتر لیگ NFL را به خاطر پاسخش به بازیکنانی که در برابر رفتار خشن پلیس با معترضان به نابرابری نژادی زانو زده بودند سرزنش و آن را عامل مشکلات مالی شرکتش اعلام کرد. سپس موجی از انتقادات به راه افتاد و در همان حین او از سمت مدیر عاملی کناره گرفت.

۷ ماه بعد، اشناتر مجبور به عذرخواهی و کناره‌گیری از ریاست هیئت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - مدیره پاپا جان شد، چون لو رفت که در یک کنفرانس از عبارتی نژادپرستانه استفاده کرده است. اکنون پاپا جان تمام - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - تلاشش را می‌کند که خودش و برندش را از - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - نام اشناتر دور کند. در این بین، اشناتر در اکانت تیک‌تاکش، عمارت ۱۱ میلیون دلاری‌اش در کنتاکی را به مردم نشان می‌دهد. کاملا محتمل است که چنین سرنوشتی در انتظار ماسک هم باشد - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - و به مشکلات فعلی‌اش در فروش خانه‌هایش - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - نیز دامن بزند.

زمان‌بندی بی‌نقص

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران

لازم نیست شرایط این شکلی باشد. شاید حرکات اخیر ایلان ماسک در توییتر بهترین فرصت برای تسلا باشد تا تصمیم بگیرد صدایی دیگر برای برندش فراهم آورد.

نه اینکه جایگزینی برای - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - موسس‌اش بیاید -نه، او هنوز بیشتر از این حرف‌ها طرفدار دارد- بلکه صرفا یک شخصیت موازی خلق کند که سخنگویی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - بهتر برای کارمندان است و فعالیت‌هایی گسترده‌تر از توییت‌های لحظه‌ای دارد. همزمان کردن این اتفاق با - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - آغاز عرضه اتومبیل‌های شدیدا مورد انتظار Model Y می‌تواند فرصتی عالی باشد و هایپ برای سایبرتراک را نیز افزایش دهد.

اپل را که فاکتور بگیریم، کمپانی‌های تکنولوژی هیچوقت نتوانسته‌اند با سرعت مناسب تبلیغات برند را در آغوش بگیرند و در عوض بر پوشش خبری و صحبت‌هایی که دهان به دهان می‌شوند اتکا کرده‌اند.

در نهایت اما غول‌های تکنولوژی نظیر گوگل، آمازون، مایکروسافت و فیسبوک همگی به سطحی از موفقیت رسیده‌اند که دیگر نیازی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - ندارند به ما - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - بگویند چه کسی هستند. گوگل برای مثال نخستین تبلیغ تلویزیونی‌اش را تا پیش از سال ۲۰۱۰ میلادی پخش نکرد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران

وقتی گوگل آگهی «عشق پاریسی» را در سال ۲۰۱۰ پخش کرد، اینطور نبود که نیازی به ترغیب افراد بیشتری به استفاده از جستجوگرش داشته باشد. این حرکت خیلی ساده مدیریت تصویر برند بود. از آن زمان این غول تکنولوژی داستان‌های احساسی مشابهی برای محصولاتش - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - ساخته که بدون تردید به رفع نگرانی‌های عمومی نسبت به اطلاعات شخصی، امنیت، حریم شخصی و چیزهایی از این دست کمک کرده‌اند.

آمار و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - ارقام تسلا بسیار تحسین‌برانگیز است. اما دیر یا زود، این کمپانی باید با سهام و ارزشی فراتر از خروجی فعلی‌اش سر و کله بزند. مشخصا تبلیغات پاسخی برای تمام نیازها - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - نخواهد بود، اما قطعا می‌تواند نقشی اساسی در این بین ایفا کند.

تصور کنید که چه می‌شود اگر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر جویبار استان مازندران - ماسک تصمیم بگیرد تبلیغات سنتی اتومبیل را هم درست مانند اتومبیل‌سازی سنتی دگرگون کند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone