🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36685.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

یک هکر به جرم نفوذ به کامپیوتر زندان برای آزاد کردن دوستش به هفت سال زندان محکوم شد

یک شهروند آمریکایی به جرم تلاش برای هک سیستم کامپیوتری زندان و فراری دادن دوستش، هفت سال و سه ماه آینده را پشت میله ها سپری خواهد کرد. «کنراد ویتس» 27 ساله که اهل ایالات ...

یک شهروند آمریکایی به جرم تلاش برای هک سیستم کامپیوتری زندان و فراری دادن دوستش، هفت سال و سه ماه آینده را پشت میله ها سپری خواهد کرد.

«کنراد ویتس» 27 ساله که اهل ایالات میشیگان است علاوه بر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر لاهیجان استان گیلان - سپری کردن 87 ماه زندان باید جریمه ای 235 هزار دلاری را نیز به خاطر بازرسی های صورت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر لاهیجان استان گیلان - گرفته در مورد این نفوذ سایبری پرداخت کند.

این هکر که ظاهرا از چندین مشکل ذهنی نیز رنج می برد، سال گذشته را صرف مهندسی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر لاهیجان استان گیلان - اجتماعی و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر لاهیجان استان گیلان - برقراری ارتباطی کرده که امکان دسترسی به سیستم کامپیوتری زندان را به وی می داد.

ویتس برای رسیدن به هدف خود صفحه ای مشابه با وب - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر لاهیجان استان گیلان - سایت زندان طراحی کرده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر لاهیجان استان گیلان - و با ارسال ایمیل های به کارکنان تلاش کرده آنها را به سایت فیشینگ هدایت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر لاهیجان استان گیلان - کند. با این حال تلاش های او در این مرحله ناموفق بوده است.تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر لاهیجان استان گیلانوی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر لاهیجان استان گیلان - سپس با نصب بدافزاری روی سیستم زندان نام - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر لاهیجان استان گیلان - کاربری، پسورد، آدرس ایمیل و دیگر اطلاعات شخصی 16 هزار کارمند دولت را به سرقت برده که امکان دسترسی به سیستم را برای وی فراهم کرده است. علاوه بر این وی تقریبا به تمام اطلاعات ذخیره شده در سیستم های زندان دسترسی داشته است.

ویتس پس از هک سیستم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر لاهیجان استان گیلان - پرونده یکی از دوستانش را به گونه ای دستکاری کرده که زودتر از موعد مقرر آزاد شود. با این حال یکی از کارکنان پس - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر لاهیجان استان گیلان - از تطبیق اسناد دست نویس با پرونده کامپیوتری متوجه عدم تطابق آنها - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر لاهیجان استان گیلان - شده است. کارکنان زندان این مساله را به FBI خبر داده اند و پس از بررسی های کوتاه ویتس به عنوان متهم ردیف اول بازداشت شده است.

شاکیان پرونده علی رغم پذیرش استعداد فوق العاده ویتس، تاکید کرده اند که وی برای اهداف مجرمانه از آن استفاده کرده است. آنها در نامه ای غیر رسمی از دادگاه خواسته اند به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر لاهیجان استان گیلان - ویتس اجازه دهد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر لاهیجان استان گیلان - بخشی از زندان خود را در مرکز بهداشتی فدرال سپری کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone