🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22680.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی هواوی میت Xs خبر از تعمیرپذیری پایین آن می‌دهد [تماشا کنید]

اواخر سال گذشته شرکت هواوی از جدیدترین گوشی تاشوی خود، هواوی میت Xs رونمایی کرد. به تازگی iFixit این گوشی را کالبدشکافی کرده. در حالی که iFixit امتیاز تعمیرپذیری 2 را برای این گوشی هوشمند ...

اواخر سال گذشته شرکت هواوی از جدیدترین گوشی تاشوی خود، هواوی میت Xs رونمایی کرد. به تازگی iFixit این گوشی را کالبدشکافی کرده. در حالی که iFixit امتیاز تعمیرپذیری 2 را برای این گوشی هوشمند درنظر گرفته، - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - مقاومت بالاتر آن نسبت به گلکسی فولد اشاره کرده است.

هواوی میت Xs برخلاف سایر گوشی‌های تاشو موجود در بازار، به سمت بیرون باز می‌شود و در حقیقت نمایشگر آن، در بخش بیرونی قرار گرفته. میت Xs اولین گوشی انعطاف پذیر با قفل مکانیکی است که مانع از باز شدن ناگهانی دستگاه می‌شود.

پنل‌های این گوشی هوشمند توسط چسب به بخش پشتی دستگاه چسبانده شده‌اند. چسب مورد استفاده برای این گوشی هوشمند، استحکام بیشتری در مقایسه با گلکسی فولد دارد. برای جداسازی این پنل‌ها باید از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - گرما استفاده کرد. اگرچه گرما باعث انعطاف پذیری پنل‌ها می‌شود، - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - اما پس از جداسازی آن‌ها به احتمال زیاد باید پنل‌های جدید خریداری کنید.

برای جدا کردن باتری‌ها باید ابتدا چندین محافظ را - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - برداشت. باتری سمت راستی توسط دو کابل به دستگاه متصل شده‌ که باید آن‌ها را جدا کرد. - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - برای باتری سمت چپ - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - یک کاور کوچک برای اتصال کابل درنظر گرفته شده. باتری‌ها در جهت مخالف هم نصب شده‌اند.

پس از این کار باید محافظ روی دوربین را جدا کرد. پس از جداسازی این بخش، سنسورهای دوربین - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - در برابر شما قرار می‌گیرند. - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - دوربین اصلی این گوشی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - هوشمند 40 مگاپیکسلی بوده که زیر آن سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید قرار گرفته. در پایین آن‌ها یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور ToF هواوی به چشم می‌خورد.

پس از دوربین، با باز کردن چندین پیچ می‌توانید مادربرد را از دستگاه جدا کنید. در این گوشی هوشمند از چیپست Kirin 990 5G و 8 گیگابایت رم استفاده شده است. در مرحله بعدی می‌توان باتری‌ها را جدا کرد. هواوی چسب زیادی برای باتری‌های این دستگاه استفاده کرده که این موضوع باعث می‌شود - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - که الکل نتواند آن‌ها را جدا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - کند. با استفاده از مواد دیگر، به باتری‌ها آسیب وارد می‌شود. این دو باتری تفاوتی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - با یکدیگر ندارند و ظرفیت آن‌ها به 8.66 وات ساعت می‌رسد.

در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - اطراف نمایشگر این دستگاه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - از چسب استفاده شده، البته پس از جدا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - کردن گوشه‌ها - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - به این موضوع پی می‌برید که هواوی نمایشگر را به لولا نیز متصل کرده است و به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - همین علت باید ابتدا لولا را جدا کرد. با جداسازی لولا، نوارهای گرافیتی انعطاف پذیر برای مدیریت دمای گوشی هواوی میت Xs در برابر شما قرار می‌گیرند. به علت استفاده از مکانیزم پیچیده، برای جداسازی نمایشگر باید سختی زیادی بکشید.

اگرچه کالبدشکافی هواوی میت Xs بسیار سخت است اما در نهایت iFixit به این موضوع اشاره کرده که هواوی میت Xs به علت ساختار محکم خود، عملکرد بهتری نسبت به گلکسی فولد در دنیای واقعی دارد. این - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - گوشی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بانه استان کردستان - هوشمند از سوی iFixit امتیاز 2 از 10 را کسب کرده که دلیل اصلی آن، استفاده بیش از حد از چسب و فرایند پیچیده جداسازی باتری‌ها و نمایشگر عنوان شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone