🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22687.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

شیشه این کیس ایستاده با فشار یک دکمه مات می شود

شرکت Lian Li که به تولید کیس های آلومینیومی باکیفیت برای PC مشهور است، دو کیس ایستاده جدید را به زودی روانه بازار می کند. از جالب ترین ویژگی های آنها می توان به شیشه ...

شرکت Lian Li که به تولید کیس های آلومینیومی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آمل استان مازندران - باکیفیت برای PC مشهور است، دو کیس ایستاده جدید را به زودی روانه بازار می کند. از جالب ترین ویژگی های آنها می توان به شیشه الکتروکرومیک اشاره کرد که با فشار یک دکمه مات می شود.

شرکت Lian Li به زودی جدیدترین کیس های ایستاده کامپیوتر به نام های DK-04F و DK-05F را روانه بازار می کند. کیس DK-05F توانایی پذیرایی از دو سیستم با مادربرد E-ATX را داشته و مدل کوچکتر (DK-04F) یک سیستم را در خود جای می دهد.

ارتفاع هر دو کیس از ۶۹ تا ۱۱۷.۵ سانتی متر قابل تنظیم بوده و می توان درون آن ها سیستم خنک کننده آبی، کارت گرافیک با طول ۳۹۰ تا ۴۰۰ میلیمتر و چندین هارد دیسک ۳.۵ اینچی را - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آمل استان مازندران - قرار داد. علاوه بر این به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آمل استان مازندران - کمک فن های ۱۴۰ میلیمتری تعبیه شده در جلو و پشت هوای تازه وارد کیس ها می شود.

این محصولات اولین بار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آمل استان مازندران - در نمایشگاه CES 2019 معرفی شدند و یکی از ویژگی های جالب آنها که نگاه ها را - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آمل استان مازندران - سمت به خود جلب کرد، شیشه سکوریت به قطر ۸ میلیمتر است که با فشار یک دکمه از حالت شفاف به مات تبدیل می - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آمل استان مازندران - شود.

سازنده برای دست یابی به این افکت از شیشه الکتروکرومیک (Electrochromic) یا همان «شیشه هوشمند» استفاده کرده که با اعمال ولتاژ الکتریکی مات می شود. انواع مختلفی از این شیشه وجود داشته و از آن ها در لنزهای فتوکرومیک، عینک ها و همچنین پنجره ها برای محافظت از حریم شخصی استفاده می شود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آمل استان مازندران

کیس های یاد شده علاوه بر ظاهر زیبا، حداکثر ۸۰ کیلوگرم سخت افزار را در خود جای داده و به گفته سازنده از سه روز دیگر (۱۶ آوریل) در سایت Newegg قابل خریداری خواهند بود.

قیمت کیس های جدید در حال حاضر مشخص نیست ولی با توجه به مدل های قبلی پیش بینی می شود حداقل ۱۵۰۰ دلار قیمت گذاری شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone