🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22676.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

محصولات جدید اپل در صف معرفی؛ آیفون‌ها شبیه آیپد‌ها می‌شوند

همان طور که تاکنون نیز بارها شنید‌ه‌ایم، اپل قصد دارد تغییراتی اساسی در آیفون‌های جدید بدهد. همچنین مدت‌هاست که از اضافه شدن یک گوشی دیگر به خط تولید ۳ گانه فعلی صحبت می‌شود و در ...

همان طور که تاکنون نیز بارها شنید‌ه‌ایم، اپل قصد دارد تغییراتی اساسی در آیفون‌های جدید بدهد. همچنین مدت‌هاست که از اضافه شدن یک گوشی دیگر به خط تولید ۳ گانه فعلی صحبت می‌شود و در نهایت ایرتگ‌ها را داریم که لحظه به لحظه خبر عرضه آن‌ها به گوشی می‌رسد. اکنون نیز گزارش‌هایی تکمیلی از این محصولات منتشر شده که به تفصیل آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

آنطور که خبرگزاری - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - بلومبرگ اعلام کرده است، آیفون ۱۲ و تمامی اعضای پیشرفته‌تر خانواده آن (پرو) بروزرسانی‌هایی را دریافت خواهند - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - کرد. گفته می‌شود دو آیفون ۱۲ پرو - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - و پرو مکس (با حفظ روند نام‌گذاری فعلی) بدنه‌ای تخت و بدون انحنای موجود در آیفون‌های - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - فعلی خواهند داشت. همچنین گوشه‌های بدنه از جنس فولاد ضد زنگ که از آیفون X به خانواده آیفون راه‌پیدا کرد، گردتر می‌شوند. افراد آگاه از پروژه‌های اپل مدعی شده‌اند که نمایشگر آیفون ۱۲ همانند مدل آیفون ۵ خواهد بود و در نتیجه تخت‌تر طراحی شده که به منزله پایان لبه‌های گرد یا به اصطلاح نمایشگر ۲.۵ بعدی است. به طور خلاصه اپل قصد دارد طراحی یکپارچه‌تری را میان محصولات خود ارائه کند و زبان طراحی انتخابی این کمپانی کالیفرنایی، طراحی آیپد پرو خواهد بود.

از دیگر تغییراتی که اپل در این محصولات اعمال خواهد کرد، بزرگتر شدن ابعاد نمایشگر نسخه پرو مکس - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - به ابعاد ۶.۷ اینچی است. همچنین گفته می‌شود اپل در سر دارد ناچ و ماژول Face ID را کوچکتر کند و در نتیجه باید شاهد ناچ کوچکتری باشیم. در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - نهایت گزارش شده که آیفون ۱۲ در دو مدل عرضه خواهد شد و شاید شاهد نسخه پلاس هم باشیم.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان

پشتیبانی از 5G به همراه چیپست قدرتمندتر نیز در دستور کار اپل قرار دارد. تفاوت دیگر آیفون ۱۲ پرو با نسل فعلی، در اضافه شدن اسکنر  سه بعدی  لایدار به ماژول ۳ گانه دوربین است. البته گوشی‌های ارزان‌تر آیفون ۱۲ و ۱۲ پلاس از دوربین دوگانه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - بهره خواهند برد. با این حال به دلیل شیوع کرونا، تاریخ‌های عرضه این گوشی‌ها مشخص نیست و احتمالا برخی از مدل‌ها با چندین هفته تاخیر عرضه می‌شوند.

محصول دیگری که اپل قصد دارد معرفی کند، عرضه نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر هوم پاد است. از منظر آمار فروش اگر به این اسپیکر هوشمند نگاه کنید، اصلا مانند دیگر رقبای اپل نیست. از لحاظ کیفیت صدا اما اوضاع متفاوت بوده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - و کمپانی کوپرتینویی هنوز رقیبی برای خود پیدا نکرده است. گفته می‌شود طراحی این هوم پاد کوچک، همانند نسخه بزرگتر است و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - همان کیفیت صدا را با قیمت ارزان‌تر ارائه می‌کند. هدف اپل از این کار رقابت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - مستقم با الکسای آمازون و گوگل هوم عنوان شده است.

البته تا زمانی که اپل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - پشتیبانی از اپ‌های استریم موسیقی دیگر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - مانند اسپاتیفای و همچنین بهبود سیری را به هوم پاد نیاورد، بعید به نظر می‌رسد یارای رقابت با شرکت‌های دیگر مانند سونوس را داشته باشد. به خصوص این که توسعه و ساخت این اسپیکر هوشمند، ماه‌هاست با تاخیر روبرو شده و اپل امید زیادی به جبران آن به کمک فروش بالا دارد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان

محصول بعدی که اپل قصد دارد آن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - را معرفی کند، ایرتگ‌ها هستند که مدتی است اخبار زیادی پیرامون آن می‌شنویم. این دیوایس‌های کوچک، به کمک تکنولوژی بلوتوث می‌توانند اجسام را ردیابی کنند. برای مثال می‌توانید آن‌ها را داخل کیف پول خود گذاشته و در صورت گم کردن آن، به سادگی کیف پولتان را پیدا کنید.

در کنار این محصولات انتظار می‌رود آیپد‌ها به همراه اپل تی وی نیز بروزرسانی‌هایی را - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - دریافت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آستارا استان گیلان - کنند. در هر صورت با توجه به شیوع کرونا و محدود شدن فعالیت‌های کارخانه‌های مونتاژ و تولید محصولات اپل، می‌توان پیش‌بینی کرد که همه آن‌ها در یک تاریخ واحد به بازار عرضه نمی‌شوند و بسیاری از محصولات با چند هفته تاخیر به دست مشتری‌ها خواهند رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone