🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22685.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

انتقال فایل میان گوشی‌های سامسونگ و ویندوز ۱۰ ساده‌تر از همیشه شد

سامسونگ و مایکروسافت از زمان معرفی گلکسی نوت ۱۰، همکاری‌های مشترک خود را آغاز کردند. هدف این دو کمپانی عمیق‌تر کردن تعامل کاربران دو پلتفرم با یکدیگر بود. پس از اضافه شدن چند ویژگی کاربردی ...

سامسونگ و مایکروسافت از زمان معرفی گلکسی نوت ۱۰، همکاری‌های مشترک خود را آغاز کردند. - تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هدف این دو کمپانی عمیق‌تر کردن تعامل کاربران دو پلتفرم با یکدیگر بود. پس از اضافه شدن چند ویژگی کاربردی و البته دسترسی محدود برخی از قابلیت‌های میان - پلتفرمی این دو شرکت، اکنون پشتیبانی از «درگ اند - تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دراپ» - تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بین این دو نیز فعال شده و تمامی گوشی‌های کمپانی - تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کره‌ای می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

کاربران گوشی‌های هوشمند - تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سامسونگ با اپلیکیشن «لینک تو ویندوز» آشنایی دارند. این برنامه عملا همان اپ «Your Phone» موجود در ویندوز ۱۰ است که وظیفه برقراری ارتباط یکپارچه میان دو پلتفرم اندروید و ویندوز را بر عهده دارد. با معرفی خانواده گلکسی S20، سامسونگ قابلیت کپی و پیست را میان این دو پلتفرم فعال کرد، اما اکنون نوبت به ویژگی «درگ اند دراپ» (Drag And Drop) رسیده است.

تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

این ویژگی - تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به تمامی کاربران گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گلکسی که برنامه «لینک تو ویندوز» نسخه ۱.۵ و جدیدتر به همراه آخرین نسخه اینسایدر ویندوز ۱۰ را داشته باشند، اجازه می‌دهد فایل‌های خود را به صورت درگ اند دراپ بین گوشی و لپ تاپ منتقل کنند. در این بین چندین نکته وجود دارد که باید کاربران - تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در نظر بگیرند. برای جابجایی فایل‌ها به کمک این روش، نیازی نیست که ارتباط میان دو دستگاه - تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حتما با سیم صورت بگیرد. البته فراموش نکنید در صورتی که علاقه دارید از وای فای - تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کمک بگیرید، مطمئن شوید که - تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هر دو دستگاه در یک شبکه قرار دارند.

محدودیت - تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دیگر که باید در نظر بگیرید، تعداد فایل‌ها و همچنین حداکثر حجم هر فایل است. سامسونگ اعلام کرده که هر - تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بار نهایتا ۱۰۰ فایل همزمان و با حداکثر حجم ۵۱۲ مگابایت به ازای هر فایل، می‌توان درگ اند دراپ کرد. در نتیجه اگر به دنبال انتقال ویدیو‌های حجیم هستید، شاید - تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - روش‌های دیگر کاربردی‌تر باشند. همچنین در نظر داشته - تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - باشید که اگر در حین انتقال فایل‌ها، اپلیکیشن Your Phone را کوچک (Minimize) نکنید، زیرا فرایند انتقال لغو خواهد شد.

در آخر دانستن این نکته نیز خالی از لطف نیست که فرایند انتقال دوطرفه بوده و می‌توانید از ویندوز نیز فایل‌های خود را به گوشی منتقل کنید. تمامی فایل‌هایی - تعمیرات مایکروفر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که از کامپیوتر خود به گوشی منتقل می‌کنید، در فولدر دانلود قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone