🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22682.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی گیمینگ لنوو از شارژ بسیار سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند

چند ماه پیش بود که لنوو از یک گوشی گیمینگ جدید خبر داد که نام برند گیمینگ Legion را یدک می‌کشد. این کمپانی تنها مشخص کرد که گوشی جدیدش از چیپست جدید اسنپدراگون ۸۶۵ با ...

چند ماه پیش بود که لنوو از یک گوشی گیمینگ جدید خبر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - داد که نام برند گیمینگ Legion را یدک می‌کشد. این کمپانی تنها مشخص کرد که گوشی جدیدش از چیپست جدید اسنپدراگون ۸۶۵ با پشتیبانی از تکنولوژی 5G بهره می‌برد. اکنون این کمپانی چینی اطلاعات جدیدی از سرعت شارژ گوشی خود منتشر کرده است. بر اساس گفته‌های لنوو، گوشی گیمینگ این کمپانی از سرعت شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

کمپانی لنوو تصمیم گرفته گوشی خود را با سرعت شارژ ۹۰ واتی به بازار عرضه کند که آن را به تنهایی در صدر لیست تکنولوژی شارژ سریع قرار می‌دهد. دومین گوشی در این لیست که از تکنولوژی شارژ فوق‌العاده سریع بهره می‌برد، اوپو فایند X2 پرو بوده که با سرعت شارژ ۶۵ واتی به دست کاربران رسیده است. لنوو برای این قابلیت یک تصویر هیجان‌انگیز نیز طراحی کرده است که شباهت زیادی به ابرقهرمان فِلَش دارد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان

با این حال بسیاری تصور می‌کنند که لنوو با اعداد بازی کرده و سرعت شارژ تمامی مدل‌های شارژ بی سیم، - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - بی سیم معکوس و به کمک شارژر سریع را با هم جمع کرده و به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - عدد ۹۰ وات رسیده است. این کمپانی اعلام می‌کند که هیچ بازی با اعدادی در کار نیست و اگر می‌خواست اعداد را با هم جمع کند، به عدد بسیار بالاتر از ۹۰ وات می‌رسید.

با استناد به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - گفته‌های - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - لنوو می‌توان به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - نتیجه رسید که گوشی گیمینگ این کمپانی هم از نوعی شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند و هم واقعا سرعت شارژ ۹۰ واتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. با این حال استفاده از چنین سرعت شارژی، می‌تواند منجر به داغ شدن گوشی و کاهش سریع‌تر عمر باتری شود. باید - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر چمخاله استان گیلان - دید کمپانی چینی چگونه با این مشکلات روبرو می‌شود. در هر صورت خبرهایی مبنی بر توسعه شارژرهای ۱۲۰ واتی منتشر شده و این طور که به نظر می‌رسد، باید خود را برای دیدن سرعت‌های شارژ بسیار بسیار بسیار سریع آماده کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone